Κινητήρας

Ducati V2: Έτσι ονομάζεται ο νέος V2 κινητήρας 90° της ιταλικής μάρκας που είναι και ο ελαφρύτερος που έχει κατασκευάσει ποτέ στα μόλις 54 κιλά! Τοποθετείται γυρισμένος κατά 20° προς τα εμπρός για βελ
3 Φωτογραφίες »

Ducati V2: Έτσι ονομάζεται ο νέος V2 κινητήρας 90° της ιταλικής μάρκας που είναι και ο ελαφρύτερος που έχει κατασκευάσει ποτέ στα μόλις 54 κιλά! Τοποθετείται γυρισμένος κατά 20° προς τα εμπρός για βελτιωμένη κατανομή βάρους και στα 890cc πλέον από τα 937 του Testastretta, με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, δεν έχει πια δεσμοδρομικό σύστημα αλλά "παραδοσιακό" με αλυσίδα.

Ducati V2: Έτσι ονομάζεται ο νέος V2 κινητήρας 90° της ιταλικής μάρκας που είναι και ο ελαφρύτερος που έχει κατασκευάσει ποτέ στα μόλις 54 κιλά! Τοποθετείται γυρισμένος κατά 20° προς τα εμπρός για βελτιωμένη κατανομή βάρους και στα 890cc πλέον από τα 937 του Testastretta, με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, δεν έχει πια δεσμοδρομικό σύστημα αλλά "παραδοσιακό" με αλυσίδα. Έχει πολύ compact διαστάσεις, αποδίδει 115 άλογα στην Touring έκδοσή του και 92Nm ροπής, ενώ η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το 70% αυτής είναι διαθέσιμο από τις μόλις 3.000σαλ. Οι μπιέλες σε συνδυασμό με το βολάν έχουν αυξημένη κατά 12% αδράνεια σε σχέση με το "Hardware" που χρησιμοποιείται στα Streetfighter & Panigale, για μία πιο ισορροπημένη λειτουργία στις χαμηλές στροφές, ενώ χρησιμοποιεί και έναν πιο ισχυρό εναλλάκτη στα 470W. Οι βαλβίδες εισαγωγής έχουν μεταβλητό χρονισμό (IVT) με εύρος 52°, ώστε να τονώνεται η ροπή στις χαμηλές στροφές, προσφέροντας παράλληλα γραμμική κλιμάκωση μέχρι τα κόκκινα. Έχουν μάλιστα κοίλο στέλεχος (κούφιες) για μείωση βάρους και DLC επίστρωση για μία λεία και σκληρή επιφάνεια με ελάχιστη αντίσταση. Όλα αυτά λοιπόν σε συνδυασμό με ένα νέο, αγωνιστικού τύπου σύστημα λίπανσης, που χρησιμοποιεί μία κύρια αντλία λαδιού και μία δευτερεύουσα στο κάρτερ, συνθέτουν έναν πιο οικονομικό σε κατανάλωση κινητήρα που πληροί και τις Euro5+ προδιαγραφές. Κατά την διάρκεια της δοκιμής μας έκαψε μόλις 5,5λ/100χλμ σε μικτές συνθήκες, ένα εντυπωσιακό νούμερο καθώς είναι το ίδιο που δηλώνει η Ducati. Στο ταξίδι μάλιστα θα κάψει μόλις 4λ/100χλμ, με την εξαιρετική του αυτονομία να κυμαίνεται στα 340 με 470 χιλιόμετρα με το ρεζερβουάρ 19 λίτρων. Αξιοσημείωτα φυσικά είναι και τα διαστήματα συντήρησης, με τις αλλαγές λαδιού και την ρύθμιση βαλβίδων να έρχονται ανά 15.000 και 30.000 χιλιόμετρα αντιστοίχως.


Έχει πολύ compact διαστάσεις, αποδίδει 115 άλογα στην Touring έκδοσή του και 92Nm ροπής, ενώ η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το 70% αυτής είναι διαθέσιμο από τις μόλις 3.000σαλ.

Έχει πολύ compact διαστάσεις, αποδίδει 115 άλογα στην Touring έκδοσή του και 92Nm ροπής, ενώ η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το 70% αυτής είναι διαθέσιμο από τις μόλις 3.000σαλ.

 

Σελίδα 1Ducati Multistrada V2S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA