Ducati Multistrada V2S - Test

Αφήνοντας πλέον στο παρελθόν το χαρακτηριστικό χωροδικτύωμα, το νέο Multistrada V2 αποκτά ένα νέο, αλουμινένιο, monocoque πλαίσιο, σημαντικά ελαφρύτερο, το οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στο

Αφήνοντας πλέον στο παρελθόν το χαρακτηριστικό χωροδικτύωμα, το νέο Multistrada V2 αποκτά ένα νέο, αλουμινένιο, monocoque πλαίσιο, σημαντικά ελαφρύτερο, το οποίο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο επίτευξης της απαιτούμενης ακαμψίας.

Πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs πίσω, αμφότερα με διαδρομές 170χλστ. Είναι ημι-ενεργητικές στην έκδοση S χάρη στο σύστημα Skyhook (DSS), το οποίο ρυθμίζει απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς εμπρ

Πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs πίσω, αμφότερα με διαδρομές 170χλστ. Είναι ημι-ενεργητικές στην έκδοση "S" χάρη στο σύστημα Skyhook (DSS), το οποίο ρυθμίζει απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς εμπρός και όλες τις παραμέτρους πίσω.

Στις αναρτήσεις θα βρεις εμπρός ένα πλήρως ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο πιρούνι 45χλστ της Marzocchi.

Στις αναρτήσεις θα βρεις εμπρός ένα πλήρως ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο πιρούνι 45χλστ της Marzocchi.