Από τις 7.000 σ.α.λ. και πάνω κάνει πάρτι, ενώ ο ήχος από το φιλτροκούτι αλλά και το τελικό της εξάτµισης είναι απλά εθιστικός από χαµηλά.

    Κινητήρας: Αυτό και αν είναι πρόοδος!

    Το Ducati Variable Timing (DVT) είναι ο νέος σταρ για τον µεγάλο δικύλινδρο και Euro 4 πλέον µοτέρ. Το DVT µεταβάλλει συνεχώς τον χρονισµό των βαλβίδων της εισαγωγής και της εξαγωγής και µάλιστα ανεξάρτητα για κάθε εκκεντροφόρο, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά σε µοτοσικλέτα.

     Έτσι, ο κινητήρας  µε το δεσµοδροµικό σύστηµα για την κίνηση των βαλβίδων του καταφέρνει να συνδυάσει την οµαλή, ροπάτη απόδοση και την οικονοµική λειτουργία στις χαµηλές στροφές µε την εκρηκτικότητα και τη δύναµη από το µεσαίο φάσµα µέχρι και τα κόκκινα.

    Σε σχέση µε την προηγούµενη έκδοση η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους, η µέγιστη ροπή αγγίζει τα 14 Kgm, ενώ 8 κιλά υπάρχουν ήδη από τις 3.500 σ.α.λ. και ξεπερνούν τα 10 µεταξύ 5.750 και 9.500 σ.α.λ.! Το γκάζι είναι φυσικά ride-by-wire και ο κινητήρας φέρει τρεις χαρτογραφήσεις (High, Medium, Low), οι οποίες αλλάζουν την απόκριση.

    Το µοτέρ φέρει δύο µπουζί για κάθε κύλινδρο µε τον σπινθήρα να ρυθµίζεται ανεξάρτητα για το καθένα, αισθητήρα προανάφλεξης, ανασχεδιασµένο φιλτροκούτι, νέα σώµατα ψεκασµού αλλά και νέα µπεκ 10 οπών. Από τις αλλαγές δεν απουσιάζει ούτε το νέο σύστηµα εξαγωγής.

    Το εκπληκτικό είναι τα ιδιαίτερα αραιά διαστήµατα σέρβις µε το ενδιάµεσο να πραγµατοποιείται κάθε 15.000 χλµ. και κάθε 30.000 η ρύθµιση των βαλβίδων. Αυτό και αν είναι πρόοδος.