• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αυτός είναι ο διακόπτης που εντοπίστηκε στην τιμονόπλακα των Ducati στα Moto GP.

Ducati MotoGP: Εντοπίστηκε «μυστικός διακόπτης»

 

Ένα «κρυφό» χειριστήριο που βρίσκεται στην τιμονόπλακα των αγωνιστικών Ducati πυροδότησε σενάρια και αντιδράσεις. Δείτε περισσότερα…

Κατά την διάρκεια των δοκιμών στην Sepang, οι φωτογράφοι που παραβρέθηκαν στην Μαλαισία έβγαλαν ξανά… λαυράκι: Πιο συγκεκριμένα, αφορά την Ducati Desmosedici GP, στην οποία εντοπίστηκε ένα χειριστήριο στην τιμονόπλακα της, χωρίς καμία ένδειξη για την λειτουργία του.

Το χειριστήριο φαίνεται ότι είναι μοναδικό για τις μοτοσυκλέτες της Ducati, ενώ όπως ήταν αναμενόμενο, η Ducati και οι αναβάτες της δεν αποκάλυψαν ούτε λέξη για το τι κάνει αυτός ο «μυστικός διακόπτης» και… αν όντως λειτουργεί! Η τακτική της Ducati να διαθέτει «μυστικά συστήματα» κρατά μάλιστα από πρόπερσι, όταν και εμφανίστηκε πρώτη φορά το γνωστό πλέον, «Salad box» ή το κουτί στην ουρά των Desmosedici GP, που δεν γνωρίζουμε –επισήμως- τι φιλοξενεί στο εσωτερικό του. Για τον διακόπτη ερωτήθηκε ο Andrea Dovizioso, ο οποίος επίσης αρνήθηκε να αποκαλύψει το οτιδήποτε, πέρα από το ότι «χρησιμοποίησε το χειριστήριο» κατά την διάρκεια των δοκιμών.

Ποιο θα μπορούσε να είναι το νέο «μυστικό» της Ducati; Οι παράγοντες του χώρου είναι σχεδόν βέβαιοι, ότι πρόκειται για έναν μηχανισμό κλειδώματος της ανάρτησης σε μια συγκεκριμένη θέση, για να μειώνεται η τάση σούζας στην εκκίνηση. Αυτό μπορεί να γίνει είτε «κλειδώνοντας» το πιρούνι σε χαμηλότερη θέση, συμπιεσμένο (όπως γίνεται στα motocross), είτε επεμβαίνοντας στην πίσω ανάρτηση μπλοκάροντας τη σε θέση έκτασης. Οι κανονισμοί των MotoGP μάλιστα δεν απαγορεύουν την χρήση ενός τέτοιου συστήματος, αρκεί να είναι καθαρά μηχανικό ή υδραυλικό. Ο διακόπτης που φάνηκε στις Ducati, ελέγχει μάλλον κάτι μηχανικό, καθώς μπορούμε να δούμε ντίζα που εξέρχεται από αυτόν, ενώ το μεγάλο μέγεθός του επιτρέπει την χρήση του με γάντια.

Το τι ακριβώς είναι όμως, πιθανόν θα το μάθουμε πολύ αργότερα –ή και ποτέ…
 

 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ