Μια χαρά κάνει την δουλειά του ο 150άρης κινητήρας χωρίς υπερβολές, αλλά ούτε και ανεπάρκειες.

    Κινητήρας: Στην σφαίρα του Euro4

    Ένας αερόψυκτος κινητήρας στα 150 –ακριβώς- κυβικά, αναλαμβάνει την παροχή ισχύος στο Agility. Το μοτέρ είναι 2βάλβιδο,τροφοδοτείται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου τεχνολογίας DIS (όπως την αναφέρει η KYMCO) και αποδίδει 10,2 ίππους και 1,1 kgm ροπής. Σε απόλυτα νούμερα, ο κινητήρας του μοντέλου δεν είναι από τους ισχυρότερους που κυκλοφορούν στην αγορά, σύμμαχος του όμως είναι η μετάδοση με την πολύ σωστή της ρύθμιση, που εξασφαλίζει την κατάλληλη παροχή ισχύος σε όλο το φάσμα λειτουργίας του. Όπως θα διαβάσετε και στην οδηγική ανάλυση, το μοτέρ προσφέρει στο μοντέλο επαρκείς επιδόσεις χωρίς να ζητά πολύ καύσιμο. Συγκεκριμένα, τα 3,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα που μετρήσαμε, είναι μια πολύ λογική τιμή για ένα scooter του κυβισμού του. 

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400