Η σέλα του Agility προσφέρει τα απαραίτητα επίπεδα άνεσης για την αστική μετακίνηση. Ατού της, το μήκος της.

Αρκετά μεγάλος ο χώρος αποθήκευσης, αλλά κράνος full-face δεν θα χωρέσει, καθώς θα εμποδίσει το κλείσιμο της σέλας.

Αρκετά μεγάλος ο χώρος αποθήκευσης, αλλά κράνος full-face δεν θα χωρέσει, καθώς θα εμποδίσει το κλείσιμο της σέλας.

Aνεση-εργονομία: Πιστό στο ρόλο του

Τα αστικά scooters έχουν την αποστολή να κάνουν την εργονομία μια «εύκολη υπόθεση» για τον αναβάτη, κάτι το οποίο δεν είναι πάντα εύκολο από τους κατασκευαστές. Στο Agility 150, η συνταγή είναι απολύτως επιτυχημένη και ο αναβάτης θα ευχαριστηθεί τις μετακινήσεις του με το scooter της KYMCO, είτε αυτές είναι...αγγαρεία και «σπίτι-δουλειά», είτε βραδινές έξοδοι και περιπλανήσεις στο αχανές άστυ με ένα ή δύο άτομα. Ανεβαίνεις στην σέλα και το σώμα σου τοποθετείται όρθιο, με χέρια και πόδια σε ευθείες γραμμές. Το scooter είναι αρκετά στενό σε πλάτος προκειμένου να χωρά στην ασφυκτική κίνηση της πόλης και, αντίστοιχα, πάτωμα και τιμόνι δεν εκτείνονται σε μεγάλο βαθμό προς τα πλάγια. Αυτό ωστόσο δεν ενοχλεί τον αναβάτη και μόνο πραγματικά μεγαλόσωμα άτομα θα νιώσουν το Agility «μικρό». Ο χώρος για τα γόνατα είναι απόλυτα επαρκής και το τιμόνι δεν θα βρεί με τα πόδια του αναβάτη, ακόμα και στο τέρμα του. Η σέλα είναι μέτριας σκληρότητας και με σχήμα που επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος –προσέξτε την μορφή της στο εμπρός της άκρο και θα καταλάβετε. Η αίσθηση της είναι ουδέτερη: Δεν θα κουράσει στη χρήση χωρίς όμως να προσφέρει και «το κάτι παραπάνω» στην άνεση. Η θέση του συνεπιβάτη φέρει τα ίδια χαρακτηριστικά, με το μήκος της σέλας να επιτρέπει μετακινήσεις των δύο ατόμων για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο «βόλεμα» μεταξύ τους. 

Κάτω από την σέλα, υπάρχει ένας αποθηκευτικός χώρος αρκετά μεγάλος για διάφορα αντικείμενα, όχι όμως για full-face κράνος, κάτι το οποίο είναι πολύ επιθυμητό πλέον. Ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει ένα jet κράνος ή, εναλλακτικά, ικανό αριθμό ποικίλων αντικειμένων και στην τελευταία αυτή περίπτωση, μιλάμε για ικανότητα αποθήκευσης γαντιών-αδιάβροχου-μικρής τσάντας και κάτι ακόμα, όλα μαζί. Το εμπρός ντουλαπάκι στην ποδιά είναι αρκετό για τοποθέτηση χαρτιών ή κινητού τηλεφώνου, με την παροχή 12V να βρίσκεται στο εσωτερικό του. Ατού αποτελεί η δυνατότητά του να κλειδώνει, στοιχείο που απουσιάζει από αρκετά αντίστοιχα μοντέλα. 

Το επίπεδο πάτωμα και ο γάντζος επιτρέπουν την μεταφορά ακόμη περισσότερων αντικειμένων αν χρειαστεί. Μπροστά του στο τιμόνι, ο αναβάτης βλέπει έναν αναλογικό πίνακα οργάνων με μία ψηφιακή οθόνη LCD. Με βάση τα σημερινά δεδομένα, ο πίνακας δεν διεκδικεί δάφνες εμφάνισης, αλλά φέρει όλες τις βασικές ενδείξεις ταχύτητας, καυσίμου, ώρας και χιλιομετρητών, οι οποίες διαβάζονται κυριολεκτικά με μία ματιά. Μάλιστα, το ταχύμετρο είναι βαθμονομημένο τόσο σε χιλιόμετρα, όσο και σε μίλια.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400