+:Χώροι, ποιότητα, σχεδίαση, φρένα
Yamaha
X-MAX
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
395 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
83x73 |
Συμπίεση
(:1) |
10,6 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
31/7.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
3,45/6.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
4,1 |
Βάρος
(kg, πλήρες) |
211 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
174 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο
σωληνωτό |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό
τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή
(χλστ.) |
110 |
Αναρτήσεις
Π |
Δύο
αμορτισέρ |
Διαδρομή |
110 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ,
267 χλστ. 2πίστονες δαγκάνες |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ,
267 χλστ. διπίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
Michelin City Grip
120/70-15" |
Ελαστικό Π |
Michelin City Grip
150/70-13" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος
(χλστ.) |
2.190 |
Πλάτος (χλστ.) |
780 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.565 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
785 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
O |
Μίζα |
Υ |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Υ |
Ένδειξη
βενζίνης |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Φέρινγκ |
Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
Υ |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Υ |
Βάζεις τιμή στο κεφάλι σου, «ηλίθιε»;
KTM 390 Adventure X + R: Με Cornering ABS, TC και MTC μόνο “Entry level” δεν τα λες
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr