Επιτρέψτε μας να ξεκινήσουμε από τα φρένα, καθώς αυτά είναι τόσο ισχυρά, και με τόσο καλή πληροφόρηση, που θέτουν τα στάνταρ με τα οποία μπορεί εύκολα κανείς να κρίνει όλα τα υπόλοιπα δίκυκλα αλλά και τρίκυκλα οχήματα πόλης! Η δεξιά μανέτα ενεργοποιεί μόνο το εμπρός φρένο, ενώ η αριστερή μανέτα διαθέτει το σύστημα UBS, που ενεργοποιεί τόσο τα δύο μπροστινά δισκόφρενα, όσο και το πίσω, πακτώνοντας τοscooter στο έδαφος, σε οποιοδήποτε οδόστρωμα. Προσπαθείς να το κάνεις να γλιστρήσει σε άσφαλτο-γυαλί, αλλά αυτό απλώς «βεντουζώνει» στο έδαφος με φοβερή δύναμη και αντίστοιχα καλή αίσθηση. Προσοχή θέλει το UBS στις στροφές με κακό οδόστρωμα, καθώς σε οριακή χρήση (μεγάλη κλίση μαζί με στραγγάλισμα της μανέτας) μπορεί να μπλοκάρει έναν από τους 2 μπροστινούς τροχούς. Ευτυχώς ο δεύτερος μπροστινός τροχός που λειτουργεί αυτόνομα, κάνει εύκολη την ανάκτηση του ελέγχου, με την απελευθέρωση του φρένου.
Το πλαίσιο είναι αρκούντως άκαμπτο για να δίνει άψογη, συμπαγή αίσθηση, συνεργαζόμενο άριστα με τις sport αναρτήσεις. Μόνο σε δρόμο με πολύ έντονες ανωμαλίες (συνεχόμενα σαμάρια και μεγάλες λακκούβες) θα δυσανασχετήσει ο αναβάτης από το κοπάνημα, και θα κόψει ταχύτητα. Ίσως να ήταν καλύτερα με 14άρη πίσω τροχό, αλλά τότε δεν θα χώραγε full-face κράνος. Σημειώστε πως αντίθετα με τα υπόλοιπα τρίκυκλα που κυκλοφορούν, εδώ, για χάρη της απλότητας και του μειωμένου βάρους δεν θα βρείτε ηλεκτρό-υδραυλικό σύστημα που κλειδώνει τους τροχούς, ούτε καν χειρόφρενο!
Απλούστατο και αποτελεσματικό το σύστημα της αρθρωτής ανάρτησης τηςYamaha, αποτελείται από 2 πιρούνια (ένα σετ 2 καλαμιών σε κάθε τροχό), παράλληλα τοποθετημένα στον άξονα του scooter, που συνδέονται με το λαιμό του scooter με ένα κλασικό παραλληλόγραμμο σύνδεσμο. Το κάθε πιρούνι ελέγχει το δικό του τροχό με μια ανεξάρτητη ανάρτηση, κι έτσι όταν ο ένας τροχός χάσει την πρόσφυση, ο δεύτερος λειτουργεί επικουρικά, σώζοντας τη μέρα, και αυξάνοντας κατά πολύ την οδική ασφάλεια του αναβάτη.
EICMA 2025 - Voge R625: Νέο δυναμικό naked με κινητήρα 581 κυβικών και 64 ίππους
EICMA 2025 – Voge RR500S: H επιστροφή των τετρακύλινδρων supersport
Voge CU625: V-Twin cruiser με ρετρό-μοντέρνο ύφος στην EICMA 2025
EICMA 2025 - Italjet DRAGSTER 459 TWIN: Ο νέος δικύλινδρος πύραυλος
Ducati Panigale V4 R 2025: Η απόλυτη superbike της EICMA – Την είδαμε από κοντά στο Μιλάνο!
Ducati Multistrada V4 Rally 2026: Η ανανεωμένη ναυαρχίδα των ταξιδιών αποκαλύφθηκε στην EICMA
EICMA 2025 - Kymco People R Hybrid : Νέο υβριδικό scooter στη παραγωγή!
Eicma 2025: Ducati Hypermotard V2
Kymco Agility NX: H “Next Generation” άφιξη της Kymco στην EICMA 2025
EICMA 2025 - CFMOTO SR-RR V4 Prototype: Το πρώτο κινεζικό superbike των 210 ίππων
EICMA 2025 Ducati DesertX 2026: Νέος κινητήρας V2 890 cc και εξελιγμένη τεχνολογία
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.