net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Θα κάνει ακόμα και endo αν το θελήσετε. Φοβερά φρένα, εκπληκτική πληροφόρηση.

Οδηγώντας: Θα σου πάρει το μυαλό!

Ευκολάκι! «Intuitive» λέει η Yamaha, επικαλούμενη την άμεση σχέση της οδήγησης του Tricity με τη διαίσθηση, το ένστικτο. Γνωρίζεις να οδηγείς δίκυκλο; Γνωρίζεις να οδηγείς και το Tricity. Έτσι απλά. Εδώ δεν χρειάζεται να μάθεις κανένα νέο κόλπο, δεν θα ασχοληθείς με κανένα έξτρα κουμπάκι, δεν θα ακούσεις ηχητικές προειδοποιήσεις και κλειδώματα, δεν θα αναζητήσεις κάποιο χειρόφρενο. Ανεβαίνεις πάνω του, γυρίζεις το κλειδί στο διακόπτη, ξεκλειδώνεις και κατεβάζεις πανεύκολα το πανάλαφρο scooter από το διπλό σταντ. Πριν προλάβει να ολοκληρωθεί ο διαγνωστικός έλεγχος με τοanimation των οργάνων, πιέζεις τη μίζα, και το Tricity παίρνει μπροστά. Ο ήχος είναι ιδιαίτερα διακριτικός, και δεν θα ενοχλήσει τους ένοικους, όση ώρα κι αν το ζεσταίνετε στην πυλωτή. Ανοίγετε το γκάζι, και φύγατε. Η εναλλαγή των κλίσεων είναι άμεση, παραπλήσια με εκείνη ενός δίτροχου scooter, όμως η ασφάλεια που παίρνετε, τόσο ως αίσθηση, όσο και πραγματικά, είναι εντυπωσιακά αυξημένη!


Από τις πρώτες κιόλας στροφές, αντιλαμβάνεσαι πως μπορείς να «πετάξεις κάτω» το scooter στην είσοδο της στροφής, και να μπεις… όπως έρχεσαι, με αρκετά χιλιόμετρα περισσότερα από ότι συνήθιζες με οποιοδήποτε δίτροχο όχημα πριν! Κανείς βέβαια δεν λέει πως δεν έχει και το Tricity όρια, αλλά αυτά είναι αρκετά κλικ μακριά από ότι στα δίτροχαscooter (και μιλάμε για scooter μεγάλων τροχών 16 ιντσών, όχι μικρών!) αλλά και μοτοσικλέτες. Το πλεονέκτημα των 2 τροχών μπροστά δεν είναι μύθος, και αποδεικνύεται καθημερινά σε όλες τις συνθήκες. 

Οφέλη έχει τόσο ο άπειρος αναβάτης που θα οδηγεί συντηρητικά το Tricity, όσο και ο έμπειρος, που θα ανακαλύψει πως μπορεί να ανεβάσει ρυθμό σε εξωπραγματικά επίπεδα. Ο πρώτος θα απολαμβάνει καθημερινά τα οφέλη των 2 μπροστινών τροχών στο κακό οδόστρωμα και στο βρεγμένο, πολλές φορές δίχως καν να αντιλαμβάνεται το «σώσιμο» που συντελείται από το δεύτερο τροχό! Και ο δεύτερος θα πάθει πλάκα από την έξτρα ταχύτητα που μπορεί να κουβαλάει με ασφάλεια στις στροφές (δύσκολα θα σας ακολουθήσει οποιοδήποτε όχημα σε γλιστερό οδόστρωμα), αλλά και στην ευθεία -καθώς μπορεί να φρενάρει ταχύτερα από ότι με κάποιο δίτροχο όχημα. Η τελική ταχύτητα των 105χλμ/ώρα σε ιδανικές συνθήκες, στην ευθεία είναι ικανοποιητική για το κέντρο της πόλης, ενώ σε κατηφόρα, με λίγο σκύψιμο είδαμε ακόμα και 116χλμ/ώρα. Κλείνοντας να αναφέρουμε την απίθανη ποιότητα κύλισης, που φαίνεται παντού, από ρυθμούς βόλτας, έως χρήση τέρμα γκάζι. 'Αμεμπτο γουργούρισμα παντού από το μοτέρ, δίχως μηχανικούς θορύβους, και δίχως τριξίματα από κανένα κομμάτι του scooter. Αέρινες σιωπές, που θα έλεγε κι ο καλλιτέχνης.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ