Επιτρέψτε μας να ξεκινήσουμε από τα φρένα, καθώς αυτά είναι τόσο ισχυρά, και με τόσο καλή πληροφόρηση, που θέτουν τα στάνταρ με τα οποία μπορεί εύκολα κανείς να κρίνει όλα τα υπόλοιπα δίκυκλα αλλά και τρίκυκλα οχήματα πόλης! Η δεξιά μανέτα ενεργοποιεί μόνο το εμπρός φρένο, ενώ η αριστερή μανέτα διαθέτει το σύστημα UBS, που ενεργοποιεί τόσο τα δύο μπροστινά δισκόφρενα, όσο και το πίσω, πακτώνοντας τοscooter στο έδαφος, σε οποιοδήποτε οδόστρωμα. Προσπαθείς να το κάνεις να γλιστρήσει σε άσφαλτο-γυαλί, αλλά αυτό απλώς «βεντουζώνει» στο έδαφος με φοβερή δύναμη και αντίστοιχα καλή αίσθηση. Προσοχή θέλει το UBS στις στροφές με κακό οδόστρωμα, καθώς σε οριακή χρήση (μεγάλη κλίση μαζί με στραγγάλισμα της μανέτας) μπορεί να μπλοκάρει έναν από τους 2 μπροστινούς τροχούς. Ευτυχώς ο δεύτερος μπροστινός τροχός που λειτουργεί αυτόνομα, κάνει εύκολη την ανάκτηση του ελέγχου, με την απελευθέρωση του φρένου.
Το πλαίσιο είναι αρκούντως άκαμπτο για να δίνει άψογη, συμπαγή αίσθηση, συνεργαζόμενο άριστα με τις sport αναρτήσεις. Μόνο σε δρόμο με πολύ έντονες ανωμαλίες (συνεχόμενα σαμάρια και μεγάλες λακκούβες) θα δυσανασχετήσει ο αναβάτης από το κοπάνημα, και θα κόψει ταχύτητα. Ίσως να ήταν καλύτερα με 14άρη πίσω τροχό, αλλά τότε δεν θα χώραγε full-face κράνος. Σημειώστε πως αντίθετα με τα υπόλοιπα τρίκυκλα που κυκλοφορούν, εδώ, για χάρη της απλότητας και του μειωμένου βάρους δεν θα βρείτε ηλεκτρό-υδραυλικό σύστημα που κλειδώνει τους τροχούς, ούτε καν χειρόφρενο!
Απλούστατο και αποτελεσματικό το σύστημα της αρθρωτής ανάρτησης τηςYamaha, αποτελείται από 2 πιρούνια (ένα σετ 2 καλαμιών σε κάθε τροχό), παράλληλα τοποθετημένα στον άξονα του scooter, που συνδέονται με το λαιμό του scooter με ένα κλασικό παραλληλόγραμμο σύνδεσμο. Το κάθε πιρούνι ελέγχει το δικό του τροχό με μια ανεξάρτητη ανάρτηση, κι έτσι όταν ο ένας τροχός χάσει την πρόσφυση, ο δεύτερος λειτουργεί επικουρικά, σώζοντας τη μέρα, και αυξάνοντας κατά πολύ την οδική ασφάλεια του αναβάτη.
E-RIDE LASER-45: Με GT σχεδιασμό, 140 χλμ. αυτονομία και 45 χλμ/ώρα τελική
Ducati Formula 73: Έγγραφα δηλώνουν νέο μοντέλο – Θα έχουμε νέο vintage sport για το 2026;
Νέα μοντέλα Flat track & cafe racer: Η Triumph επεκτείνει δυναμικά τη γκάμα 400 για το 2026
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Νέα μορφή διασκέδασης σε δυο τροχούς;
QJMOTOR MTX 125 ABS / TCS: Με Top Box 33 λίτρων και κάμερα καταγραφής
Σε δημοπρασία η Aprilia MotoGP του Aleix Espargaró – Αυθεντική RS-GP20 από το 2020
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω αγροτικών κινητοποιήσεων - Εναλλακτικές οδοί
Η Τροχαία «έκλεισε» την Αθήνα με μαζικά αλκοτέστ τα ξημερώματα
Ελαστικά Pirelli Scorpion Trail III 90/90-21 & 150/70-17
REPSOL καθαριστικό spray Degreaser and Engine cleaner
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.