|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
346 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
82 x 65,5 |
|
Συμπίεση
(:1) |
Δ.Α. |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
30/7.500 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,5/5.000 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100
χλμ.) |
5,1 |
|
Βάρος, στεγνό
(κιλά) |
257 |
|
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
140 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
|
Αναρτήσεις Ε |
Ελαιο-πνευματική ανάρτηση HTS |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Αναρτήσεις Π |
Ελαιο-πνευματική ανάρτηση HTS |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 240 χλστ., 2πίστονες δαγκάνες |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
2Δ, 240 χλστ., 2πίστονες δαγκάνες |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.180 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
770 |
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
110/80-14 |
|
Ελαστικό Π |
110/80-14 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
- |
|
Μίζα |
Y |
|
Μανιβέλα |
- |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Κοντέρ |
Y |
|
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Y |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
|
Φέρινγκ |
Y |
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
- |
|
Κεντρικό
σταντ |
- |
|
Πλάγιο
σταντ |
- |
|
Σχάρα |
- |
|
Κλειδαριά
κράνους |
- |
|
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
- |
|
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
- |
Μπορεί η μικροκινητικότητα να αλλάξει τον κυκλοφοριακό χάρτη των πόλεων;
Test Oxford Oximiser Pro & Battery monitor: Για εύκολη φόρτιση και παρακολούθηση της μπαταρίας.
Μια Ducati 750 SS του 1974 πουλήθηκε πάνω από 120.000 ευρώ
Benelli στην EICMA 2025: Τέσσερα νέα μοντέλα και δυναμική παρουσία στο Μιλάνο
LETBE ISLAND 200: Με 16 ίππους, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και δώρο βαλίτσα SHAD SH33
Aumovio AVAS: Θα παρουσιάσει σύστημα ήχου για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στην EICMA 2025
GasGas: Αποχώρηση από το Παγκόσμιο Trial το 2026 για οικονομικούς λόγους
MV Agusta: Πλέον θα φτιάχνει εξατομικευμένες μοτοσυκλέτες για κάθε πελάτη
Ducati Diavel V4 “Anima”: Η πιο φουτουριστική μεταμόρφωση που έγινε ποτέ σε Diavel
Πώς τα jeans με Kevlar άλλαξαν το παιχνίδι στην προστασία;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Δυστυχώς υπερβολικα μικρος κ αδυναμος κινητηρας, ενω αν θα εβγαζαν σε παραγωγη το quadro4 big Q θα κερδιζαν στην αγορα. Ερχεται η Honda & Yamaha με τρι- κ τετρατροχα μεγαλου βελινεκιου, ας το σκεφτουνε σοβαρα...