net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Με εμπιστοσύνη γεμίζει τον αναβάτη του το RC 200. 'Ακαμπτο πλαίσιο, πληροφόρηση από αναρτήσεις, φαρδιά ελαστικά, μεγάλα περιθώρια κλίσεων.

Τα κορυφαία περιφερειακά αποδίδουν υπέροχα, τα μαρσπιέ δεν βρίσκουν εύκολα κάτω, ενώ η θέση οδήγησης βολεύει όλα τα μεγέθη.

Στο περιβάλλον της πίστας το RC200 θα σας αφήσει να έρθετε γρήγορα «κοντά» του και να συγκεντρωθείτε απόλυτα στην οδήγηση. Ό,τι καλύτερο δηλαδή!

Το RC 200 στην πίστα.

Ένα πρωί μιας καθημερινής, ντυμένος στα δέρματα του πολέμου βρέθηκα με το RC 200 στην πίστα Speedforce, στο Κορωπί. Μια εκπληκτική πίστα καρτ, με απίστευτη πρόσφυση ασφάλτου, σε επίπεδο κοντά σε εκείνη των Σερρών, πριν χτυπηθεί από το τελευταίο σκάνδαλο με τις ασφαλτοστρώσεις. Μόνο το μέγεθος της την περιορίζει όσον αφορά στις μοτοσικλέτες, καθώς περισσότερο αρμόζει σε καρτ, παρά σε δίτροχα. Το 200 πάντως, με τα κυβικά και τις διαστάσεις του, κούμπωσε μια χαρά στην πίστα, και καθώς ήμουν και μόνος, άρχισα την προπόνηση πριν καν φτάσει η φωτογράφος. Κι όταν έφτασε, εγώ είχα ήδη καταναλώσει ένα λίτρο νερό, και καθόμουν στο πλάι, λαχανιασμένος, κοιτώντας με θαυμασμό τη μικρή μοτοσικλέτα της ΚΤΜ. Η πίστα ήταν πολύ καλύτερη από εκείνη που οδηγήσαμε το 125 στην Αυστρία, και βρέθηκα να γυρίζω μέσα της κοντά στη μία ώρα. Σε αυτό το περιβάλλον, το RC 200 πραγματικά έλαμψε και μου έφτιαξε τη διάθεση, τη μέρα, την εβδομάδα, το μήνα! 

Δεμένο σύνολο, άριστη γεωμετρία, φοβερό πλαίσιο και ικανότατες όσο και… επικοινωνιακές αναρτήσεις, με βοήθησαν να αυξήσω σταδιακά τα όρια πλαγιάσματος, δίχως ποτέ να βρω τα όρια, και δίχως ποτέ να χάσω το μπροστινό! Μεγάλη ευελιξία, μεγάλα περιθώρια κλίσεων -τα μαρσπιέ δεν βρήκαν ποτέ κάτω-, ενώ τα ελαστικά ήταν άψογα, γραπώνοντας πειστικά την άσφαλτο, επιτρέποντας μου να αφοσιωθώ στις γραμμές και στους γρήγορους γύρους. Ο κινητήρας είναι εμφανώς πιο δυνατός, ροπάτος και ελαστικός από οποιοδήποτε 125 κυκλοφορεί στην αγορά, μειώνοντας τις αλλαγές ταχυτήτων, και επιτρέποντας σου να οδηγείς πιο άνετα, αλλά και πιο σωστά, καθώς διαθέτεις μεγαλύτερα αποθέματα δύναμης εκεί που τα χρειάζεσαι (μέσα στις στροφές και στις εξόδους). 

Βγάζοντας το ABS εκτός λειτουργίας, και κατεβάζοντας 2-3 ταχύτητες στη στροφή που ακολουθεί μετά τη μεγαλύτερη σε μήκος ευθεία της πίστας, η πλαγιολίσθηση ήταν γλυκιά, ελεγχόμενη και απολαυστική. Τα φρένα διατήρησαν τη δύναμη και την προοδευτικότητα τους μέχρι το τέλος, δίχως να παρουσιάσουν σημάδια κόπωσης. Κι όταν ήρθε η ώρα για τα endo, τα φρένα έφεραν επανειλημμένα με άνεση το 200 στη μπροστινή ρόδα (εφόσον ήταν το ζητούμενο), κρατώντας το εκεί για πολλά μέτρα. Μια ικανότατη μικρή sport μοτοσικλέτα, που σε πίστα ή γρήγορη οδήγηση θα σας αφήσει με το στόμα ανοιχτό!

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ