net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Οδηγώντας: Σε μεταφέρει στον δικό του κόσμο

Με το μικρό RC η KTM πέτυχε κάτι πολύ δύσκολο που πολύ λίγοι κατασκευαστές έχουν καταφέρει σε αυτή την κατηγορία. Κάτι που ήρθε με κόπο, μετά από άπειρες ώρες οδήγησης σε πίστα και δρόμο, αλλά και κουβέντας μεταξύ μηχανικών και δοκιμαστών. Μιλήσαμε για αυτό στην αρχή και αναφερόμαστε στην αίσθηση του RC200 που προσομοιώνει με μεγάλη επιτυχία την αίσθηση ταχύτητας μιας supersport. Η ταχύτητα ως μέγεθος βρίσκεται υπό κλίμακα. Η αίσθηση της ταχύτητας όμως έχει κρατηθεί σχεδόν αυτούσια! Πρωταρχικό ρόλο σε αυτό παίζει ο εύστροφος κινητήρας με τον υψίσυχνο ήχο, το “κοντό” βουτυρένιο κιβώτιο, που εκμεταλλεύεται άριστα τη δύναμη του μοτέρ και η θέση οδήγησης με την πολεμική αύρα. Αυτά είναι που σε βάζουν στην πρίζα, σε ωθούν να αλλάζεις συνεχώς τις ταχύτητες λίγο πριν τον κόφτη και να σκύβεις ασυναίσθητα (αλλά με απόλυτη συγκέντρωση) στην προσπάθειά σου να κρυφτείς πίσω από την λιλιπούτεια ζελατίνα. Στους άλλους που σε βλέπουν να πηγαίνεις με ταχύτητες… πόλης αλλάζοντας κατεύθυνση αστραπιαία αυτό φαίνεται μάλλον περίεργο. Εσύ όμως έχεις μεταφερθεί στο δικό σου μαγικό κόσμο χάρη στο RC 200 που σε έχει διαρκώς στην πρίζα χωρίς να σε αγχώνει. Είπαμε οι ταχύτητες είναι φυσιολογικές! Το κυνήγι με οτιδήποτε άλλο… οδηγείται στους αστικούς δρόμους μοιάζει απόλυτα φυσιολογικό με τη “νίκη” και την “ήττα” να έχουν ελάχιστη έως μηδενική αξία. Σημασία έχει αυτή η μαγική αίσθηση με τον αναβάτη να την αναζητά όλο και πιο συχνά σε όλο και μεγαλύτερες δόσεις. 


Εξίσου σημαντικό είναι και το γεγονός ότι το RC 200 δεν κουράζει καθόλου στην πόλη άσχετα από το μποτιλιάρισμα που θα βρείτε και λίγες ενώ είναι πραγματικά λίγες οι μοτοσικλέτες που μπορούν να το συναγωνιστούν σε ταχύτητα σε αυτές τις συνθήκες. Αυτό θα το καταλάβετε αφού φτάσετε στον προορισμό σας γρήγορα-γρήγορα όταν το μυαλό σας θα έχει απεμπλακεί από τη διαδικασία της οδήγησης. Για τα υπόλοιπα δυναμικά χαρακτηριστικά του RC 200 τον λόγο θα πάρει ο Γκαζής που μπήκε στη πίστα γα τις ανάγκες της φωτογράφισης και μετέτρεψε τη διαδικασία σε…MiniGP! “Φταίνε” για αυτό και τα αγωνιστικά γονίδια του RC 200. Από μένα ένα μπράβο στη KTM που πέτυχε διάνα στο στόχο που έχουν αυτές οι μοτοσικλέτες· να μεταφέρουν λίγη-πολλή στη συγκεκριμένη περίπτωση-από την αύρα των αγωνιστικών και των μεγαλύτερων sport μοτοσικλετών στο δρόμο και να την κάνουν προσιτή στο ευρύ κοινό.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ