Με αύξηση κυβισμού και για την Ευρώπη, ανακοινώθηκαν τα νέα Honda CRF300L και CRF300 Rally για το 2021

Honda CRF300 Rally

Honda CRF300L

Honda CRF300 Rally

Honda CRF300 Rally

Honda CRF300 Rally

Honda CRF300L και CRF300 Rally 2021

Κάνοντας την έκπληξη, θα λέγαμε, σε σχέση με όσα γνωρίζαμε μέχρι τώρα, η Honda ανακοίνωσε τα νέα CRF300L και CRF300 Rally για την Ευρωπαϊκή αγορά και για το 2021. Και μιλάμε για έκπληξη διότι, με όσα είχαν «διαρρεύσει» μέχρι τώρα, αναμέναμε ανανέωση μεν, όχι ωστόσο και αύξηση κυβισμού. Η Honda όμως έκανε την κίνηση και τα νέα CRF είναι σημαντικά ανανεωμένα. Πάμε να δούμε αναλυτικά τι αλλάζει.
 
Ο νέος μονοκύλινδρος κινητήρας ανέρχεται πλέον στα 286 κυβικά εκατοστά, αποδίδοντας 27,3 ίππους και 2,7 kgm ροπής, στις 8.500 και 6.500 στροφές αντίστοιχα. Η ισχύς και η ροπή είναι αυξημένες κατά 10% και 18% αντίστοιχα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ ο κινητήρας συμφωνεί και με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Η αύξηση κυβισμού έγινε με επιμήκυνση της διαδρομής του εμβόλου, ενώ ο χρονισμός των βαλβίδων εισαγωγής, η ίδια εισαγωγή αέρα και η εξάτμιση είναι νέες.
 
Οι πρώτες 5 σχέσεις του κιβωτίου είναι κοντύτερες σε κλιμάκωση, ενώ η 6η είναι μακρύτερη για πιο εύκολη οδήγηση σε συνθήκες cruising , ενώ ο συμπλέκτης είναι πλέον τύπου ολίσθησης –υποβοήθησης και απαιτεί μικρότερη δύναμη ενεργοποίησης από την μανέτα κατά 20%.
 
Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι ανασχεδιασμένο, κατασκευασμένο από ατσάλι και φέρει νέα χαρακτηριστικά ελαστικότητας, για καλύτερη αίσθηση κατά την οδήγηση. Οι διαδρομές των αναρτήσεων μεγαλώνουν κατά 10 χιλιοστά (κατά 20 χιλιοστά πίσω για το CRF300L) και η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί. Οι μοτοσυκλέτες είναι ελαφρύτερες κατά 4 κιλά σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, μια μείωση βάρους της τάξης του 13%.
 
Η εμφάνιση είναι νέα και για τα δύο μοντέλα, με το CRF300L να φέρει λεπτότερο ρεζερβουάρ 7,8 λίτρων, νέα και λεπτότερη σέλα με αύξηση ύψους κατά 5 χιλιοστά (880) και νέα οθόνη ενδείξεων LCD. H θέση οδήγησης έχει τροποποιηθεί, με το τιμόνι να βρίσκεται λίγο πιο πίσω, ενώ τα μαρσπιέ βρίσκονται επίσης πιο πίσω και χαμηλότερα.
 
Το CRF300 Rally επωφελείται από μεγαλύτερο ρεζερβουάρ που φτάνει τα 12,8 λίτρα, ενώ φέρει φαρδύτερη και ελαφρώς πιο χαμηλά τοποθετημένη σέλα που είναι επίσης νέα και στηρίζεται σε ελαστικές βάσεις. Παράλληλα, το τιμόνι της έκδοσης Rally φέρει εσωτερικά αντίβαρα, τα μαρσπιέ φέρουν ελαστικά παρεμβύσματα, ενώ τα LED φλας στηρίζονται σε νέες ελαστικές βάσεις.
 
Περισσότερες πληροφορίες για την άφιξη στην χώρα μας αναμένονται.

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

  • C_R_O_M________

    Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.

      6
  • Ippokratis

    Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.

      4
  • Γιώργος

    Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)

        9