Αύξηση στον κυβισμό παίρνει το «μεσαίο» μέλος της οικογένειας των Forza, γίνεται ισχυρότερο και περνάει τις αυστηρές Euro5 προδιαγραφές.

Honda Forza 350 2021

Honda Forza 350 2021

Honda Forza 350 2021

Honda Forza 350 2021

Honda Forza 350 2021

Honda Forza 350 2021

Η Honda, παρουσίασε το δεύτερο νέο μέλος της οικογένειας των Forza, το Forza 350, μαζί με το μεγαλύτερο Forza 750 (του οποίου την πλήρη παρουσίαση μπορείτε να διαβάσετε εδώ). Ας δούμε λοιπόν τι αλλάζει και στο μεσαίο μέλος της οικογένειας.
 
Σημαντικότερη αλλαγή φυσικά, αποτελεί η υιοθέτηση ενός νέου κινητήρα, με τον κυβισμό να φτάνει στα 330 κ.εκ.. Ο κινητήρας, αποδίδει πλέον 29,2 ίππους και  3,2 kgm ροπής, στις 7.500 και 5.250 στροφές αντίστοιχα και, όπως δηλώνει η Honda, είναι ισχυρότερος σε όλο το φάσμα των στροφών του και 16% σε κορυφαία ισχύ σε σχέση με τον απερχόμενο. Οι αλλαγές είναι πολλές στο εσωτερικό του μοτέρ: Η διάμετρος του σώματος ψεκασμού αυξήθηκε στα 36 χιλιοστά (από 34) και οι βαλβίδες εισαγωγής είναι πλέον διαμέτρου 28 χιλιοστών (από 27). Οι αυλοί εισαγωγής και εξαγωγής είναι ανασχεδιασμένοι, όπως επίσης και ο σιγαστήρας της εξάτμισης, ενώ νέο είναι το μπεκ ψεκασμού λαδιού στο έμβολο και ο στροφαλοφόρος είναι κατά 10% ελαφρύτερος.
 
Με τις αλλαγές αυτές, το Forza 350 υπόσχεται καλύτερες επιδόσεις, τελική ταχύτητα στα 137 χλμ/ώρα και κατανάλωση 3,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, ενώ συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές ρύπων και θορύβου Euro5. Παράλληλα, το μοντέλο εξακολουθεί να εξοπλίζεται με Traction Control (HSTC), το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί.
 
Η εμφάνιση του μοντέλου έχει φρεσκαριστεί ελαφρώς, με την ζελατίνα να είναι νέα και να ρυθμίζεται σε ακόμη 40 χιλιοστά ύψους, φέρνοντας την συνολική ρυθμισιμότητα της στα 180 χιλιοστά. Οι χειρολαβές του συνεπιβάτη είναι νέες και πολύ ελαφρύτερες, μειώνοντας το βάρος τους κατά 1.400 ολόκληρα γραμμάρια, ενώ κάτω από την σέλα, μπορούν να φιλοξενηθούν 2 κράνη full-face, όπως δηλώνει η Honda. Ο χώρος έχει διαστάσεις αρκετές ώστε να χωρά χαρτοφύλακας ή τσάντα μεγέθους Α4, ενώ φέρει θύρα ρεύματος USB.
 
Ο αναβάτης έχει στην διάθεση του σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, με τον γνωστό ασύρματο πομπό να ενεργοποιεί την ανάφλεξη αλλά και το Smart Box του μοντέλου. Παράλληλα, ο φωτισμός είναι πλήρως LED, ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται με το σύστημα συνδεσιμότητας Honda Smartphone Voice Control, που συνδέεται με το κινητό του αναβάτη ξεκλειδώνοντας δυνατότητες για χειρισμό του με φωνητικές εντολές. Παράλληλα, και το Forza 350 εξοπλίζεται με το σύστημα προειδοποίησης πέδησης ESS: Σε περίπτωση που το σύστημα ανιχνεύσει απότομη και πολύ έντονη πέδηση, ενεργοποιεί τα αλάρμ για έγκαιρη προειδοποίηση των ακολουθούντων οχημάτων.
 
Αναμένονται περισσότερες πληροφορίες για την διαθεσιμότητα και την τιμή του Honda Forza 350 στην αγορά μας.


 

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

  • C_R_O_M________

    Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.

      6
  • Ippokratis

    Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.

      4
  • Γιώργος

    Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)

        9