Το μοναδικό X-ADV της Honda ανανεώνεται σε μεγάλο βαθμό για το 2021: Περισσότερα άλογα, εντελώς διαφορετική εμφάνιση και πολλές αλλαγές παντού.

Honda X-ADV 2021

Honda X-ADV 2021

Honda X-ADV 2021

Honda X-ADV 2021

Honda X-ADV 2021

Honda X-ADV 2021

Ριζικά ανανεώνεται το Honda X-ADV 2021, καθώς μόλις πριν λίγο η Honda παρουσίασε το νέο μοντέλο. Μεγάλες εμφανισιακές και τεχνολογικές αλλαγές το προικίζουν, οπότε ας δούμε αναλυτικά τα σημεία στα οποία το X-ADV ανανεώνεται.
 
Αρχικά, η εμφάνιση του μοντέλου είναι τελείως διαφορετική, με πιο επιθετικές και λεπτές γραμμές σε όλη του την έκταση. Πολύ διαφορετικό είναι το μούτρο του μοντέλου με μεγαλύτερα και πιο γωνιώδη φωτιστικά σώματα, ενώ κάθε πλαστικό τμήμα του bodywork του μοντέλου έχει αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχο. Όλα τα φωτιστικά σώματα του είναι τεχνολογίας LED, ενώ τα φώτα ημέρας DRL ρυθμίζονται αυτόματα με βάση τον περιβάλλοντα φωτισμό, ώστε να είναι διαρκώς στην απαραίτητη ένταση.
 
Ο κινητήρας του μοντέλου συμμορφώνεται με Euro5 και χαρακτηρίζεται από αύξηση της ισχύος αλλά και του ορίου στροφών του. Πιο συγκεκριμένα, το μοτέρ κερδίζει 4 ίππους αγγίζοντας τους 58,6 στις 6.750 στροφές ανά λεπτό, με τον κόφτη να έχει ανέβει στις 7.000 στροφές ανά λεπτό. Η ροπή έχει παραμείνει στα 7 kgm, ενώ η Honda δηλώνει ότι οι 3 πρώτες σχέσεις του DCT κιβωτίου είναι κοντύτερες και οι 3 τελευταίες, μακρύτερες. Με αυτό τον τρόπο, θέλει να συνδυάσει την αίσθηση σπορ των 3 πρώτων σχέσεων, με την δυνατότητα καλύτερου cruising από 4η μέχρι 6η. Ο κινητήρας φέρει επίσης νέο χρονισμό βαλβίδων αλλαγμένο κατά 5%, με ασυμμετρική ρύθμιση  μεταξύ των δύο κυλίνδρων, ενώ φυσικά νέα είναι η εξάτμιση του μοτέρ.

 

Το γκάζι είναι τύπου Ride-by-Wire, με το μοντέλο να εξοπλίζεται με traction control ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα και 4+1 διαφορετικούς χάρτες απόδοσης κινητήρα: Standard, Sport, Rain και Gravel αλλά και την παραμετροποιήσιμη επιλογή User. Κάθε χαρτογράφηση επεμβαίνει και στην ρύθμιση αλλαγών του DCT, με την επιλογή User να δίνει την δυνατότητα 4 επιλογών, από την ομαλότερη στην πιο επιθετική αλλαγή ταχυτήτων.
 
Εργονομικά και σε επίπεδο εξοπλισμού, οι αλλαγές είναι επίσης εκτενείς. Ο αναβάτης έχει στην διάθεση του μια νέα οθόνη TFT 5 ιντσών, που αντικαθιστά την LCD του απερχόμενου μοντέλου. Σε αυτή ενσωματώνεται σύστημα διασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο, το HSVC – Honda Smartphone Voice Control, που δίνει στον αναβάτη την δυνατότητα ελέγχου κλήσεων, μουσικής, πλοήγησης και μηνυμάτων μέσω της φωνής του και την χρήση ειδικού headset. Η σέλα έχει νέο σχεδιασμό για ευκολότερη πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος, ενώ το ύψος της είναι ρυθμισμένο στα 820 χιλιοστά και το τιμόνι βρίσκεται στα 910 χιλιοστά. Κάτω από την σέλα, ο χώρος αποθήκευσης είναι φωτιζόμενος και μεγαλύτερος αγγίζοντας τα 22 λίτρα επιτρέποντας την τοποθέτηση ενός κράνους Full-Face, ενώ στην ποδιά υπάρχει ένα νέο ντουλαπάκι. Το X-ADV εξοπλίζεται και με σύστημα Smart Key, για χωρίς κλειδί ενεργοποίηση του μοντέλου και χειρισμό του Top Box.
 
Το πλαίσιο του μοντέλου είναι νέο, κατασκευασμένο από ατσάλι σε φιλοσοφία «διαμαντιού» και είναι ελαφρύτερο από το απερχόμενο κατά 1 κιλό, αφήνοντας περισσότερο διαθέσιμο χώρο. Μάλιστα, το μοντέλο έχει χάσει συνολικά 3 κιλά από τον προκάτοχο του με το βάρος του (γεμάτο) να φτάνει τα 236 κιλά. Το πιρούνι των 41 χιλιοστών είναι ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς, ενώ το αμορτισέρ πίσω ρυθμίζεται σε προφόρτιση. Οι τροχοί (17 ιντσών εμπρός και 15 πίσω) χρησιμοποιούν ακτίνες από ανοξείδωτο ατσάλι, ενώ οι εμπρός δίσκοι φρένων έχουν διάμετρο 296 χιλιοστών και συνεργάζονται με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων.  
 
Περιμένουμε περισσότερα, για την έλευση του μοντέλου στην χώρα μας.

 

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

  • C_R_O_M________

    Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.

      6
  • Ippokratis

    Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.

      4
  • Γιώργος

    Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)

        9