Αισθητικά, το Daystar δεν μοιάζει με απόπειρα αντιγραφής αλλά αποτελεί μια επιτυχημένη μικρογραφία των cruisers που θα ήθελε να αποκτήσει κάποιος όταν… «μεγαλώσει», κυρίως οικονομικά.
Την κίνησή του δεν έχει αναλάβει ένας μεγάλος V2 αλλά ένας σύγχρονος και ήσυχος υγρόψυκτος κινητήρας 247 κ.εκ. με τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο, ηλεκτρονικό ψεκασμό και απόδοση 25 ονομαστικών ίππων. Η ισχύς του αποδίδεται με απόλυτα γραμμικό τρόπο και δεν πρόκειται να σας τρομάξει ποτέ όσο απότομα και αν ανοίξετε το γκάζι ή αφήσετε τον ελαφρύ συμπλέκτη. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι επιδόσεις που προσφέρει απογοητεύουν.
Στο περιβάλλον της πόλης, το Daystar είναι μια μοτοσικλέτα που θα τα καταφέρει περίφημα με τον αναβάτη της να ρολάρει από και προς τη δουλειά με άνεση και ευκολία. Το μικρό βάρος δίνει στον αναβάτη την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για να κινηθεί σβέλτα και στο μποτιλιάρισμα. Όσο σβέλτα του επιτρέπει βέβαια η μεγάλη κάστερ και το μεταξόνιο των 1.500 χλστ. που θα τον δυσκολέψουν λίγο μόνο στους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα και με ελάχιστα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Κανένας όμως δεν πήρε cruiser για να το οδηγεί σαν παπί, αν και το Daelim θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί το παπί των cruisers! Με την βελόνα του ταχύμετρου να μείνει κάτω από τα 100 χλμ./ώρα και τους κραδασμούς να απουσιάζουν παντελώς, το Daystar θα καταφέρει να δώσει με επιτυχία λίγη από εκείνη την αυθεντική αίσθηση των μεγαλύτερων μοντέλων της κατηγορίας του κάνοντας τις χαλαρές βόλτες στους δρόμους της πόλης μέρους του καθημερινού μενού του αναβάτη.
Αν προσπαθήσετε να κινηθείτε πιο γρήγορα το Daystar θα ανταποκριθεί με το όριο να μπαίνει από την χαμηλή πρόσφυση που προσφέρουν τα ελαστικά και φυσικά τον απομακρυσμένο τροχό και την ελλιπή πληροφόρηση που προσφέρει στα χέρια του αναβάτη. Αυτό βέβαια δεν θα σας εμποδίσει να πραγματοποιήσετε και μικρά ταξιδάκια τόσο από τον επαρχιακό, όσο και από τον αυτοκινητόδρομο, ως γνήσιος easy rider. Απλά στην τελευταία περίπτωση θυμηθείτε να κρατάτε τα χιλιόμετρα πάνω από τα 130 - αν βιάζεστε - για να μην ενοχλείστε από τους κραδασμούς, μια ταχύτητα που δεν αποτελεί πρόβλημα για το δυνατό μοτεράκι.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.): 247
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.): 73x59
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 25/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2.1/6.700
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα): 17
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.): 3,52
Βάρος (kg): 178
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα): 145
Τροχός Ε: 90/90-18
Τροχός Π: 130/90-15
Τελικά, είναι επικίνδυνες οι μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση κάλυμμα σέλας Winger: Θερμομονωτικό & αδιάβροχο, με μόλις 10 ευρώ
Voge DS625X: Με δικύλινδρο κινητήρα 581cc και απόδοση 64 άλογα
Νέο Yamaha Tracer 7 & Tracer 7 GT 2025: Απόλυτη αναβάθμιση
2025 Benelli TRK 502X: Νέες προσθήκες στον εξοπλισμό
Α1 Adv Scooter: Το «Adventur-ίζειν εστί φιλοσοφείν»
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
The Distinguished Gentlemans Ride 2025: Όλα έτοιμα για τις 18 Μαΐου
Ducati 2026 Panigale V4 R: Νέο Superbike στο προσκήνιο
Μόλις 9 χιλιόμετρα σε 40 χρόνια: Ένα Honda Elite 150 του 1985 είναι το απόλυτο συλλεκτικό κομμάτι
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr