Λέγεται Astrea Grand, είναι φυσικά Honda και αποτελεί τη νέα πρόταση της εταιρίας για καθημερινή μετακίνηση. Η τιμή του είναι σαφώς χαμηλότερη από εκείνη του μεγαλύτερου Supra-X. Βρίσκεται, ωστόσο, στο πάνω μέρος της κατηγορίας των 110 κ.εκ. στα “επώνυμα” παπιά, έχοντας να αντιμετωπίσει δυνατό ανταγωνισμό και μερικές νέες και σημαντικά πιο προσιτές προτάσεις. Τη θέση του την διαχωρίζει κυρίως με τον ιδιαίτερα οικονομικό και ψεκαστό του κινητήρα, με το όνομα της Honda να αποτελεί εγγύηση και να φέρνει ηρεμία μυαλού. Αν αυτά είναι τα στοιχεία που ζητάτε από το καθημερινό σας δίκυκλο τότε η πρόταση της Honda πρέπει να συμπεριληφθεί σίγουρα στη λίστα σας.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 1K, Α/Ψ, 2β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
109 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
50x55,6 |
|
Συμπίεση (:1) |
9. |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
8,6/7.500 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,9/5.750 |
|
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
4 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
2,2 |
|
Βάρος, πλήρες (kg) |
99 |
|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
112 (κόφτης) |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ |
|
Διαδρομή |
Δ.Α. |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/220, 1Ε |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Τ/110 |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
70/90-17" |
|
Ελαστικό Π |
80/90-17" |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
1.880 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
705 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.230 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
760 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν |
|
Στροφόμετρο |
Ν |
|
Immobiliser |
Ν |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Ν |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
Υ |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Υ |
|
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; – Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ
Επιλεγμένα μοντέλα Ducati τώρα με όφελος τιμής έως 4000 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
μηχανές που δεν έχουν καμία σχέση με τα πρώτα μοντέλα της αγοράς. Ινδικά copy paste. Δεν θα ξόδευα ποτέ τα χρήματα μου για μια αντιγραφή που θα αρχίσει τα τριξίματα και τα προβλήματα μετά από 4 με 5 μήνες και ειδικά με τους κολόδρομους της Ελλάδας. Να ήταν made in japan να το συζητήσω. αν και θα ήταν ακριβότερο τουλάχιστον θα ήταν ποιοτικότερο
Αρκετά ευχαριστημένος. Με την αγορά του Astrea grand τα αξίξει τα λεφτά του .