Λέγεται Astrea Grand, είναι φυσικά Honda και αποτελεί τη νέα πρόταση της εταιρίας για καθημερινή μετακίνηση. Η τιμή του είναι σαφώς χαμηλότερη από εκείνη του μεγαλύτερου Supra-X. Βρίσκεται, ωστόσο, στο πάνω μέρος της κατηγορίας των 110 κ.εκ. στα “επώνυμα” παπιά, έχοντας να αντιμετωπίσει δυνατό ανταγωνισμό και μερικές νέες και σημαντικά πιο προσιτές προτάσεις. Τη θέση του την διαχωρίζει κυρίως με τον ιδιαίτερα οικονομικό και ψεκαστό του κινητήρα, με το όνομα της Honda να αποτελεί εγγύηση και να φέρνει ηρεμία μυαλού. Αν αυτά είναι τα στοιχεία που ζητάτε από το καθημερινό σας δίκυκλο τότε η πρόταση της Honda πρέπει να συμπεριληφθεί σίγουρα στη λίστα σας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1K, Α/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
109 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
50x55,6 |
Συμπίεση (:1) |
9. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
8,6/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,9/5.750 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
4 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
2,2 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
99 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
112 (κόφτης) |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/220, 1Ε |
Φρένα Π (χλστ.) |
Τ/110 |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
70/90-17" |
Ελαστικό Π |
80/90-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.880 |
Πλάτος (χλστ.) |
705 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.230 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
760 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Ducati World Premier 2026: Παρουσιάστηκε η Diavel V4 RS με 179 άλογα
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
μηχανές που δεν έχουν καμία σχέση με τα πρώτα μοντέλα της αγοράς. Ινδικά copy paste. Δεν θα ξόδευα ποτέ τα χρήματα μου για μια αντιγραφή που θα αρχίσει τα τριξίματα και τα προβλήματα μετά από 4 με 5 μήνες και ειδικά με τους κολόδρομους της Ελλάδας. Να ήταν made in japan να το συζητήσω. αν και θα ήταν ακριβότερο τουλάχιστον θα ήταν ποιοτικότερο
Αρκετά ευχαριστημένος. Με την αγορά του Astrea grand τα αξίξει τα λεφτά του .