Λέγεται Astrea Grand, είναι φυσικά Honda και αποτελεί τη νέα πρόταση της εταιρίας για καθημερινή μετακίνηση. Η τιμή του είναι σαφώς χαμηλότερη από εκείνη του μεγαλύτερου Supra-X. Βρίσκεται, ωστόσο, στο πάνω μέρος της κατηγορίας των 110 κ.εκ. στα “επώνυμα” παπιά, έχοντας να αντιμετωπίσει δυνατό ανταγωνισμό και μερικές νέες και σημαντικά πιο προσιτές προτάσεις. Τη θέση του την διαχωρίζει κυρίως με τον ιδιαίτερα οικονομικό και ψεκαστό του κινητήρα, με το όνομα της Honda να αποτελεί εγγύηση και να φέρνει ηρεμία μυαλού. Αν αυτά είναι τα στοιχεία που ζητάτε από το καθημερινό σας δίκυκλο τότε η πρόταση της Honda πρέπει να συμπεριληφθεί σίγουρα στη λίστα σας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1K, Α/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
109 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
50x55,6 |
Συμπίεση (:1) |
9. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
8,6/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,9/5.750 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
4 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
2,2 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
99 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
112 (κόφτης) |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/220, 1Ε |
Φρένα Π (χλστ.) |
Τ/110 |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
70/90-17" |
Ελαστικό Π |
80/90-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.880 |
Πλάτος (χλστ.) |
705 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.230 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
760 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Μανιτάρια: Στραβώνεις πλαίσιο για να σώσεις τα πλαστικά!
Test Tur Etna Man Hydroscud: Καλοκαιρινό μπουφάν που δεν φοβάται βροχή
QJMOTOR SRT 900SX: Με 95 ίππους και τριβάλιτσο
Suzuki V-Strom 800 DE: Πραγματική Dual Explorer με άφθονη ροπή & αυτονομία
125άρια scooter με επίπεδο πάτωμα και τη χαμηλότερη κατανάλωση
Γιατί υπάρχουν τόσοι δολοφόνοι που περνάνε με κόκκινο;
Future Eyes F20P: Προβολάκια LED υψηλής ισχύος με λευκό χρώμα
Morbidelli SC125: Ανετο, πρακτικό και με GT στοιχεία
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
μηχανές που δεν έχουν καμία σχέση με τα πρώτα μοντέλα της αγοράς. Ινδικά copy paste. Δεν θα ξόδευα ποτέ τα χρήματα μου για μια αντιγραφή που θα αρχίσει τα τριξίματα και τα προβλήματα μετά από 4 με 5 μήνες και ειδικά με τους κολόδρομους της Ελλάδας. Να ήταν made in japan να το συζητήσω. αν και θα ήταν ακριβότερο τουλάχιστον θα ήταν ποιοτικότερο
Αρκετά ευχαριστημένος. Με την αγορά του Astrea grand τα αξίξει τα λεφτά του .