Δεδομένη η σπορ συμπεριφορά του Street Rod, με το πλαίσιο να συνεισφέρει τα μάλα στον δυναμικό χειρισμό.

Οδηγώντας – Ακόμα πιο απολαυστικό

Το Street Rod είναι μια αστική μοτοσυκλέτα που εμφανίζει διττό χαρακτήρα. Από τη μία είναι επιθετικό, δυναμικό, φρέσκο και αισθητικά street και από την άλλη μοιάζει αλλά και είναι Harley. Σχεδιαστικά δεν θα περάσει απαρατήρητο, καθώς από τη μια η καλλίγραμμη σιλουέτα και από την άλλη  το βαρύ όνομα που κουβαλά στις πλάτες του, το καθιστούν  άμεσα αναγνωρίσιμο από όλες τις ηλικιακές ομάδες. Η θέση οδήγησης δεν κουράζει, παρόλο που  η απόσταση των χεριών από το τιμόνι και οι γωνίες των γονάτων θα σε τοποθετήσουν σε μια πιο «racing» θέση επάνω στη μοτοσυκλέτα. Χρήσιμη λεπτομέρεια το προστατευτικό φτέρνας πάνω στην εξάτμιση στο σημείο που πατάς το φρένο, το οποίο θα σώσει τα υποδήματα σας από ενδεχόμενο κάψιμο. Μέσω της μίζας ο δικύλινδρος σε σχήμα V παίρνει ζωή, παράγοντας ένα βαθύ μπάσο ήχο αλλά και κάνοντας σκασίματα στο άφημα του γκαζιού. Φυσικά, με μια aftermarket εξάτμιση θα καταφέρει να τραγουδήσει δυνατά όλες τις νότες της V-Twin συγχορδίας. Ο κινητήρας παρόλη την ακαριαία απόκριση και την μεστή απόδοση , κρύβει και μια πιο τουριστική φιλοσοφία. Τράβηγμα από χαμηλά με καλύτερη περιοχή λειτουργίας τις μεσαίες στροφές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κωλώνει να μπει μέχρι τα βαθιά κόκκινα, ψηλά στις 9.000 σαλ. Είναι υπόδειγμα γραμμικότητας και ομαλότητας, αν και όταν έχεις  τελείως  κλειστό γκάζι, το άνοιγμα είναι κάπως απότομο χωρίς ωστόσο να ενοχλεί. Το μοτέρ έχει κότσια και θα καταφέρει να κινήσει σβέλτα το Street Rod παρά τα 238 συνολικά κιλά του.  Αυτό οφείλεται στο καλοζυγισμένο πλαίσιο που συνεπικουρεί στην σπορ συμπεριφορά του μοντέλου. Ο συμπλέκτης είναι σχετικά ελαφρύς και οι σχέσεις κουμπώνουν θετικά στο 6-τάχυτο κιβώτιο, ενώ η επιλογή της νεκράς είναι περισσότερο δύσκολη από ότι θα έπρεπε. Η μοτοσυκλέτα είναι περισσότερο προσανατολισμένη για την πόλη και αποτελεί ένα καθημερινό λόγο να χαμογελάς καθώς μετατρέπει κάθε μετακίνηση σε διασκεδαστική διαδικασία που θέλεις να επαναλαμβάνεις. Η χαμηλή σέλα στα 765 χιλιοστά προσφέρει ευελιξία στην κίνηση και παρέχει εύκολη πρόσβαση στον αναβάτη, αφού μπορεί να πατήσει με αυτοπεποίθηση και τα δύο πόδια στο έδαφος. Οι bar-end καθρέπτες διευκολύνουν στο πέρασμα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα αλλά βρίσκουν στα γόνατα του αναβάτη στο τέρμα κόψιμο του τιμονιού. Το Street Rod χαρακτηρίζεται από ευελιξία και ευκολία στις αλλαγές κατεύθυνσης. Μπορείς να πας γρήγορα στον προορισμό σου ή απλά να απολαύσεις τη διαδρομή. Βέβαια δυσανασχετεί σε συνθήκες πυκνής κίνησης με αποτέλεσμα να φέρνει ζεστό αέρα στα πόδια του αναβάτη. Ο Urban χαρακτήρας δεν στερεί από τον αναβάτη του Street Rod την δυνατότητα για εκτός πόλης εξορμήσεις. Η cruising πλευρά θα αποκαλυφθεί αν αποφασίσεις να κινηθείς με ταχύτητες 120-140 χιλιομέτρων. Το Street Rod παραμένει σταθερό μέχρι και την τελική των 190+ χιλιομέτρων, ενώ οι περιορισμοί θα έρθουν από την απουσία κάλυψης από τον αέρα. Το Street Rod σε προδιαθέτει να αυξήσεις ρυθμό, καθώς αντιλαμβάνεσαι ότι θα ακολουθήσει πρόθυμα κάθε σου χειρισμό. Οι αλλαγές στο πλαίσιο επέφεραν δυναμικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά που μεταφράζονται σε αυξημένες γωνίες κλίσης και κοφτερό χειρισμό. Μπορείς να πιέσεις σε δρόμο με στροφές, καθώς τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα. Ο αναβάτης εισπράττει πολύ καλή πληροφόρηση σε όλα τα επίπεδα, καθώς οι αναρτήσεις απορροφούν κάθε είδους ανωμαλία, χωρίς να γίνονται κουραστικές, ενώ τα φρένα θα ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό, καθώς διαθέτουν καλή αίσθηση και αρκετή δύναμη πέδησης. Στο θέμα την κατανάλωσης καυσίμου, το Street Rod αποδείχθηκε αρκετά οικονομικό, με την μέση τιμή των 4,8 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα να είναι απόλυτα φυσιολογική για το ύφος και τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας. Cruising με σπορ φιλοσοφία ή γρήγορη βόλτα με την αύρα της Harley; εσύ επιλέγεις.