Η βελτίωση του Revolution X απέφερε μεγαλύτερη δύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα. Το προστατευτικό της φτέρνας στην εξάτμιση., αποδεικνύεται αρκετά χρήσιμο.

    Κινητήρας – Γενναίο Πουσάρισμα

    Δεν φτάνει να δείχνει σπορ πρέπει να είναι κιόλας. Κάπως έτσι σκέφτηκαν οι μηχανικοί της Harley και αποφάσισαν να αναβαθμίσουν ουσιαστικά τον Revolution X. Ο δικύλινδρος με περιεχόμενη γωνία 60 μοιρών V-Twin υγρόψυκτος κινητήρας, απέκτησε νέα πιστόνια που άλλαξαν τη σχέση συμπίεσης στο 12:1, νέες βελτιωμένης ροής κυλινδροκεφαλές και νέα έκκεντρα με μεγαλύτερο βύθισμα. 
    Το αποτέλεσμα όλων αυτών, ήταν αυξημένη ιπποδύναμη κατά 18% και αυξημένη ροπή κατά 8% . Το φιλτροκούτι με την dragster εμφάνιση ταΐζει φρέσκο αέρα το μοτέρ, ενώ οι δύο ξεχωριστές πολλαπλές εξαγωγής με τη σειρά τους καταλήγουν  σε ένα πιο κοντό τελικό. Τα νούμερα είναι αδιάψευστοι μάρτυρες και ο 750άρης κινητήρας αποδίδει πλέον 68,4 ίππους στις 8.750 σαλ. και 6,6 κιλά ροπής στις 4.000 σαλ. και κόφτη στις 9.000 σαλ. Το μοτέρ είναι πιο δυνατό, πιο άμεσο και αναδεικνύει την προσωπικότητα του Street Rod αλλά και τις αλλαγές στο πλαίσιο για τις οποίες θα μιλήσουμε παρακάτω.