Ξεκούραστος θα παραμείνει ο αναβάτης στην πολύωρη χρήση, καθώς η σέλα είναι άνετη με αρκετό αφρώδες. Αντιστρόφως ανάλογα τα πράγματα για τον συνεπιβάτη.

Το κεντρικά τοποθετημένο στρογγυλό κοντέρ περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις εκτός από στάθμη καυσίμου.

Λιτοί αλλά πλήρως λειτουργικοί οι διακόπτες στις χειρολαβές. Όμορφοι και χρηστικοί οι bar-end καθρέπτες, βρίσκουν στα γόνατα στα τέρμα τιμόνια.

Aνεση – Εργονομία – Δυναμικό προφίλ

Οι διαφορετικές καταβολές του Street Rod γίνονται αντιληπτές, αν καθίσεις στην σέλα και τεντώσεις τα χέρια μέχρι να συναντήσουν το φαρδύ τιμόνι.  Δεν πρόκειται για την κλασική cruiserάδική στάση, καθώς η  σπορτίβικη θέση οδήγησης σε τοποθετεί πιο ψηλά και δημιουργεί την προδιάθεση να γείρεις ελαφρώς προς τα εμπρός, τοποθετώντας τον κορμό σου σε μια πιο επιθετική θέση. Αυτό επετεύχθη χάρη στην μετακίνηση του ρεζερβουάρ καυσίμων και των μαρσπιέ πιο μπροστά. Τα δυναμικά χαρακτηριστικά, δεν έχουν αφαιρέσει πόντους από τον τομέα της άνεσης. Απεναντίας, το Street Rod παραμένει ξεκούραστο και βολικό, εξαιτίας της άνετης σέλας με το μαλακό υλικό που δεν  θα κουράσει ακόμα και στην πολύωρη χρήση. Βέβαια στην περίπτωση του συνεπιβάτη, το μικρό τμήμα που του αναλογεί κατέχει περισσότερο διακοσμητικό ρόλο, περιορίζοντας το εύρος διαδρομών που είναι εφικτό να ακολουθήσει. Μαύρη μαυρίλα και στους εξαιρετικούς εργονομικά διακόπτες που είναι άριστοι ποιοτικά, εύκολοι στο χειρισμό και ταιριάζουν απόλυτα με το look της μοτοσυκλέτας. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια μονή στρογγυλή οθόνη, χωνευτή μέσα στη μάσκα και τοποθετημένη κεντρικά στο τιμόνι. Περιλαμβάνει αναλογικό ταχύμετρο, ψηφιακές ενδείξεις και ενδεικτικές λυχνίες.  Μέσω των ψηφιακών ενδείξεων μπορεί ο αναβάτης απλά και νοικοκυρεμένα, να ενημερωθεί για την σχέση του κιβωτίου, του μερικού και του ολικού χιλιομετρητή και για τις στροφές του κινητήρα, με μοναδική έλλειψη την στάθμη καυσίμου.