Ελαστικός κινητήρας με απολαυστικό ήχο.

    Κινητήρας: Μονοκύλινδρος και βελούδινος

    Η καρδιά του BN 251 είναι ένας μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος με δυο επικεφαλής εκκεντροφόρους κινητήρας 249,2 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 25,8 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 2,16 κιλά ροπής στις 8.000 σ.α.λ. Μπορεί τα νούμερα να μην τον κατατάσσουν ανάμεσα στους κορυφαίους αυτής της κατηγορίας κυβικών, όμως είναι φιλικός και ελαστικός, κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι κάτοχοι διπλώματος Α2, αλλά και όσοι ψάχνουν ένα μέσο καθημερινής μετακίνησης, που να μην είναι scooter. Οι μονοκύλινδροι κινητήρες εμφανίζουν συχνά κραδασμούς, που σε πολύωρη χρήση μπορεί να γίνουν ενοχλητικοί και να κουράσουν, όμως αυτό δεν συμβαίνει με τον συγκεκριμένο, χάρη στον αντικραδασμικό άξονα που διαθέτει. Η καλή του περιοχή είναι οι χαμηλές και οι μεσαίες στροφές, ενώ ο εθιστικός ήχος που προέρχεται περισσότερο από το φιλτροκούτι και λιγότερο από το τελικό της εξάτμισης, είναι εύκολο να παρασύρει τον αναβάτη και να τον κάνει να στέλνει την βελόνα του στροφομέτρου κοντά στα κόκκινα. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός με το σώμα των 37 χιλιοστών φροντίζει να κρατά χαμηλά την κατανάλωση, αφού σε μεικτές συνθήκες μετρήσαμε 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων, κάνουν αραιές τις επισκέψεις στο βενζινάδικο. Ο κινητήρας συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, μέσω πολύδισκου, υγρού συμπλέκτη. 

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.