Ευρύχωρη η σέλα τόσο για τον αναβάτη, όσο και για τον συνεπιβάτη.

    Aνεση – Εργονομία: Το σωστό πακέτο

    Όπως είπαμε ήδη έχουμε να κάνουμε με μια κανονικού μεγέθους μοτοσυκλέτα με πολύ καλά μελετημένο εργονομικό τρίγωνο που δεν στριμώχνει τον αναβάτη και τον τοποθετεί σε ελαφρώς επιθετική στάση. Τα γόνατα δεν σχηματίζουν άβολες γωνίες και το φαρδύ τιμόνι βρίσκεται στο σωστό ύψος. Η σέλα απέχει 795 χιλιοστά από το έδαφος, που σημαίνει ότι ακόμα και οι χαμηλού αναστήματος αναβάτες, όπως ο υπογράφων, δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να πατήσουν και τα δυο πόδια με ασφάλεια κάτω. Το αφρώδες της είναι κάπως σκληρό και ίσως κουράσει, αλλά μόνο αν ο αναβάτης περάσει αρκετή ώρα πάνω στη σέλα και σε καμιά περίπτωση δεν γίνεται ενοχλητικό για όσο διαρκούν οι καθημερινές μετακινήσεις. Ευρύχωρο είναι και το ξεχωριστό σελάκι για τον συνεπιβάτη, ο οποίος έχει στη διάθεσή του μεγάλες και άνετες χειρολαβές για να στηρίζεται. 

    Ο πίνακας των οργάνων αποτελείται από ένα κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο, δεξιά του υπάρχει μια ψηφιακή οθόνη, ενώ αριστερά του εμφανίζονται οι ενδεικτικές λυχνίες. Η οθόνη περιλαμβάνει ταχύμετρο, 2 μερικούς κι έναν ολικό χιλιομετρητή, ρολόι, στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία κινητήρα, αλλά και ένδειξη της επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων. Όλες οι ενδείξεις είναι ευανάγνωστες και ο φωτισμός τους το βράδυ είναι ευχάριστος και ξεκούραστος για τα μάτια.

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.