• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κορυφαία απόδοση απο το μπροστινό σύστημα,αντάξια της εμφάνισης

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Κατευθείαν από τους αγώνες

     

    Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών της RSV4 δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, καθώς έχει αποδείξει την αξία του στους δρόμους και στις πίστες παγκοσμίως. Σε συνδυασμό με τις μοναδικές δυνατότητες παραμετροποίησης όσον αφορά την θέση του κινητήρα στο πλαίσιο, το offset και την γωνία κάστερ, την έδραση του ψαλιδιού και το ύψος του πίσω μέρους, βρίσκεται ακόμη στην κορυφή θυμίζοντας αγωνιστικές κατασκευές. Στο ίδιο μοτίβο κινούνται και οι αναρτήσεις οι οποίες είναι πλήρως ρυθμιζόμενες και προέρχονται από την κορυφαία στο είδος της Ohlins. Στο μπροστινό μέρος συναντάμε το τελευταίας γενιάς ανεστραμμένο πιρούνι ΝΙΧ 43χιλ, ενώ πίσω το αμορτισέρ ΤΤΧ κλέβει την παράσταση, με το σύνολο να ολοκληρώνεται από το σταμπιλιζατέρ της ίδιας εταιρίας. 
    Το φρενάρισμα της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνει το πακέτο της Brembo, με ακτινική τρόμπα, δίσκους 330χιλ και τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες M50 μπροστά, οι οποίες συνεργάζονται με έναν δίσκο 220χιλ και διπίστονη δαγκάνα πίσω. Όλα τα σωληνάκια είναι υψηλής πίεσης, όπως αρμόζει σε κάθε γνήσια superbike. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ