Αυτή είναι η Curtiss Hades 1

Αυτή είναι η Curtiss Hades 1

Αυτή είναι η Curtiss Hades 1

Αυτή είναι η Curtiss Hades 1

Curtiss Hades 1: Ανασχεδίαση...στη θεωρία!

Η ακόμα «εικονική» μοτοσυκλέτα της Curtiss, η Hades 1, πήρε την πρώτη ανανέωσή της πριν καν... κυκλοφορήσει! Πως σας φαίνεται;

Τον περασμένο Ιούλιο, η Curtiss είχε παρουσιάσει την concept μοτοσυκλέτα με τον όνομα «Hades», προφανώς επηρεασμένο από τον ελληνικό θεό του κάτω κόσμου. Τότε, σας είχαμε γράψει για το μοντέλο, ότι χαρακτηρίζεται από έναν εκπληκτικό φουτουριστικό σχεδιασμό που καταργούσε τα «δεδομένα» στην διάταξη των μηχανικών μερών. Η Curtiss, αν και είχε ανακοινώσει ότι το Hades θα γίνει διαθέσιμο μέσα στο 2020, προβαίνει στην παρουσίαση ακόμη μιας μοτοσυκλέτας με την ονομασία Hades 1.

Το νέο μοντέλο βασίζεται στην «σχολή» της πρώτης μοτοσυκλέτας, φαίνεται όμως ότι φέρει μια πιο «συμβατική» σχεδιαστική προσέγγιση. Η κυλινδρική μπαταρία που θυμίζει μεγάλο βιομηχανικό μοτέρ πλέον συνδέεται με το πλαίσιο της Hades 1 και δεν «κρέμεται» ως ξεχωριστό τμήμα, ενώ έχει αλλάξει και ο χρωματισμός της μοτοσυκλέτας. Τα ιδιαίτερα στοιχεία που την έκαναν ξεχωριστή, όπως οι αναρτήσεις εμπρός και πίσω με ψαλίδια και η ιδιαίτερη διάταξη της σέλας, είναι σχεδόν ίδια. Ωστόσο, φαίνεται πως στα 3D σχέδια της Hades 1 προστέθηκαν πλέον και… μαρσπιέ, απεικονίζοντας μια σαφώς ετοιμότερη για την μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτα.

Η Curtiss ανακοινώνει ότι η Hades 1 θα φέρει ρυθμιζόμενη γωνία κάστερ, από 27 έως 32 μοίρες, ενώ ακόμη και το μεταξόνιο της θα μπορεί να μεταβάλλεται, από τα 1.575 έως τα 1.626 χιλιοστά. Μαζί με την ρύθμιση της απόστασης από το έδαφος, μεταξύ 152,4 και 203 χιλιοστών, η συμπεριφορά της Hades 1 θα μπορεί να μεταβάλλεται αισθητά ανάλογα με την ρύθμιση της. Όσον αφορά τα τεχνικά στοιχεία, η Curtiss ανακοινώνει αινιγματικά… 3 διαφορετικές τιμές ισχύος από το μοτέρ της: Μία «σταθερή» στους 49 ίππους, μια «ικανή» στους 96 ίππους και μια «κορυφαία» στους… 217 ίππους, δημιουργώντας ερωτηματικά. Θα μπορούσε κανείς να στοιχηματίσει ότι ο ηλεκτροκινητήρας θα αποδώσει το μέγιστο των 217 ίππων μόνο στιγμιαία, κατά την μέγιστη επιτάχυνση, με την πραγματική του ισχύ να βρίσκεται πάντα μεταξύ των δύο άλλων τιμών και το marketing να κάνει… θαύματα.

Θα ρωτήσετε εύλογα, τι γίνεται με την τιμή της Hades 1; Η Curtiss ανακοίνωσε ότι η μοτοσυκλέτα θα κοστίζει 60.000 δολάρια, ενώ οι προπαραγγελίες είναι ανοικτές με την προκαταβολή 1.500 δολαρίων (χωρίς όμως δυνατότητα επιστροφής τους). Η Curtiss υπόσχεται ότι η μοτοσυκλέτα θα γίνει διαθέσιμη την άνοιξη. Εσείς το πιστεύετε;