Cagiva Raptor by AdHoc

E εντάξει, δεν γίνεται όλα τα custom του κόσμου να είναι πανάκριβα, υπερφίαλα «κοσμήματα» των δύο τροχών. Ας ρίξουμε μια ματιά σε ένα πιο «ταπεινό», αλλά καθόλα πετυχημένο Raptor.

To customizing μοτοσυκλετών είναι γενικότερα, μια –πολύ- ακριβή διαδικασία. Πέρα από τις ίδιες τις μοτοσυκλέτες που συχνά είναι δυσεύρετες ή σπάνιες, οι απίστευτα πολλές εργατώρες –και μάλιστα, χειρωνακτικές- ανεβάζουν το τελικό κόστος σε δυσθεώρητα ύψη. Όλοι όμως έχουμε δικαίωμα στο όνειρο, έτσι; Κάπως έτσι σκέφτηκε και ο ιδιοκτήτης ενός Cagiva Raptor, που απευθύνθηκε στους ειδικούς του οίκου AdHoc.

Ο πελάτης και ιδιοκτήτης αυτής της Raptor την παρέδωσε, θέτοντας ένα αυστηρό όριο Budget και ζητώντας ουσιαστικά μια εμφανισιακή ανανέωση. Ιδού λοιπόν η καλύτερη άσκηση που μπορείς να βάλεις σε έναν customizer: Να του κεντρίσεις την δημιουργικότητα, χωρίς να τον… λούσεις στο μαρούλι!

Οι AdHoc ανταποκρίθηκαν απόλυτα. Το ρεζερβουάρ, οι τροχοί, το όργανο και το πιρούνι έμειναν ίδια, οπότε η προσοχή συγκεντρώθηκε στην εμφάνιση εμπρός και πίσω μέρους. Μπροστά η διαδικασία ήταν εύκολη: Το φτερό του τροχού κόπηκε και τοποθετήθηκαν καλύμματα στο πιρούνι, ενώ πίσω, μετά από πάρα πολλές προσπάθειες, τοποθετήθηκε μια νέα ουρά, ενώ επανατοποθετήθηκαν τα ηλεκτρονικά, τα οποία καταλάμβαναν τον ανάλογο χώρο.

Εν γένει, η δουλειά μπορεί να περιορίστηκε στις λεπτομέρειες, αλλά αυτές είναι που κάνουν την διαφορά, σωστά; Πως σας φαίνεται το τελικό αποτέλεσμα;
 

  • ¶λκης 70's - 80's

    Μια πολύ αξιολογη,αν και άσχημη εκ γενετής μοτοσυκλέτα, που με το πριόνι του ΧΑΣΑΠΗ προκαλεί ναυτία όταν την βλέπεις! Κρίμα