CV3: Παρουσιάστηκε το πρώτο τρίτροχο scooter της KYMCO

CV3: Παρουσιάστηκε το πρώτο τρίτροχο scooter της KYMCO

CV3: Παρουσιάστηκε το πρώτο τρίτροχο scooter της KYMCO

To εντυπωσιακό το περίπτερο της KYMCO με το ionex να δεσπόζει.

To εντυπωσιακό το περίπτερο της KYMCO με το ionex να δεσπόζει.

To εντυπωσιακό το περίπτερο της KYMCO με το ionex να δεσπόζει.

To εντυπωσιακό το περίπτερο της KYMCO με το ionex να δεσπόζει.

  • CV3: Παρουσιάστηκε το πρώτο τρίτροχο scooter της KYMCO
  • CV3: Παρουσιάστηκε το πρώτο τρίτροχο scooter της KYMCO
  • CV3: Παρουσιάστηκε το πρώτο τρίτροχο scooter της KYMCO
  • To εντυπωσιακό το περίπτερο της KYMCO με το ionex να δεσπόζει.
  • To εντυπωσιακό το περίπτερο της KYMCO με το ionex να δεσπόζει.

CV3: Παρουσιάστηκε το πρώτο τρίτροχο scooter της KYMCO

Με 550 κυβικά, 50 ίππους και εξελιγμένο σύστημα ανάρτησης, το CV3 της KYMCO ανεβάζει τον πήχη στα τρίτροχα scooter.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Το πολυαναμενόμενο μοντέλο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως concept πριν 3 χρόνια, για να εμφανιστεί στην τελική του μορφή τώρα στην EICMA. Στο επίκεντρο είναι ο δικύλινδρος κινητήρας των 550 κυβικών εκατοστών, με απόδοση 50 ίππων και 5,2 kgm ροπής στις 7.500 και 5.750 στροφές αντίστοιχα, ενώ η μετάδοση στον πίσω τροχό γίνεται μέσω οδοντωτού ιμάντα, όπως στο AK550.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


 

Το εμπρός σύστημα ανάρτησης φέρει δύο τροχούς 13 ιντσών, που εφαρμόζουν σε ανάρτηση που χρησιμοποιεί συνολικά 4 καλάμια πιρουνιού (2 για τον κάθε τροχό). Η ανάρτηση επιτρέπει ξεχωριστή απόσβεση κραδασμών για τον κάθε τροχό, αλλά και την κλίση του scooter στις στροφές. Οι δύο τροχοί εμπρός φρενάρουν με την χρήση ενός δίσκου στον καθένα, με δαγκάνες 2 εμβόλων. Ο πίσω τροχός είναι 15 ιντσών. 

To εντυπωσιακό το περίπτερο της KYMCO με το ionex να δεσπόζει.

To εντυπωσιακό το περίπτερο της KYMCO με το ionex να δεσπόζει.




To εντυπωσιακό το περίπτερο της KYMCO με το ionex να δεσπόζει.

To εντυπωσιακό το περίπτερο της KYMCO με το ionex να δεσπόζει.

 
Το μοντέλο διαθέτει χώρο αποθήκευσης κάτω από την σέλα, που μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος full-face, ενώ οι σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη εξοπλίζονται με μαξιλαράκια μέσης. Παράλληλα, ο φωτισμός του μοντέλου είναι πλήρως LED.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »