Όμορφη σχεδιαστική λεπτομέρεια, το μπλε ελατήριο του ρυθμιζόμενου πίσω αμορτισέρ.

Οι δυο 300άριδες δίσκοι είναι όμορφοι στο μάτι, αλλά και αποτελεσματικοί.

Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

Η μοτοσυκλέτα είναι «κτισμένη» γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο υψηλής στρεπτικής ακαμψίας, αλλά πολύ μικρό κομμάτι του είναι εκτεθειμένο, καθώς τα πλαστικά το καλύπτουν επιμελώς. Αυτό συνεργάζεται με συμβατικό πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Το τελευταίο μάλιστα είναι παράκεντρα τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας και το γαλάζιο ελατήριο ταιριάζει με τις ίδιου χρώματος λεπτομέρειες, ενώ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτισή του. Την πέδηση του 400GT έχουν αναλάβει δυο πλευστοί δίσκοι 300 χιλιοστών τύπου «μαργαρίτα» με διπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας δίσκος 220 χιλιοστών, ίδιας σχεδίασης, με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω. Το ABS δεν θα μπορούσε να απουσιάζει. Φέρει την υπογραφή της Continental και αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών, χωρίς έντονη ανάδραση στα χειριστήρια. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ