Λεπτή και σπορ η ουρά, με επιπτώσεις στην άνεση του συνεπιβάτη.

    Aνεση – Εργονομία

    Η θέση οδήγησης είναι γνήσια sport – touring καθώς ο αναβάτης είναι σε ελαφρώς πιο σκυφτή θέση, σε σχέση με μια on – off ή adventure μοτοσυκλέτα, χωρίς να πέφτει βάρος στους καρπούς, ενώ η απόσταση του τιμονιού από τον οδηγό και το ύψος των μαρσπιέ συνθέτουν ένα ξεκούραστο εργονομικό τρίγωνο. Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και η σέλα, που μπορεί να δείχνει σκληρή, όμως στην πραγματικότητα το σωστό αφρώδες υλικό στο εσωτερικό της παρέχει άνεση ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση. Η σέλα του συνεπιβάτη από την άλλη πλευρά δεν προσφέρει ανάλογα επίπεδα άνεσης, καθώς είναι πιο σκληρή και μικρή σε μέγεθος, οπότε θα χρειαστεί να γίνουν παραχωρήσεις σε περίπτωση δικάβαλου ταξιδιού. Να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο ότι η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε ένα εύρος 60 χιλιοστών. Η ρύθμισή της δεν μπορεί να γίνει εν κινήσει καθώς απαιτούνται και τα δυο χέρια, αλλά γίνεται πανεύκολα χωρίς τη χρήση εργαλείων. Επίσης ρυθμιζόμενη είναι και η μανέτα του συμπλέκτη. Μικρό εργονομικό φάουλ είναι η περίεργη τοποθέτηση του κουμπιού της κόρνας, το οποίο είναι πολύ δεξιά και για να το φτάσεις με τον αντίχειρα πρέπει να μετακινήσεις το χέρι λίγο δεξιά. 
    Σε επίπεδο εξοπλισμού, το 400GT είναι εφοδιασμένο με έγχρωμη TFT οθόνη η οποία προσαρμόζει αυτόματα τη φωτεινότητά της ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού, ενώ το φόντο γίνεται μαύρο τη νύχτα για να μην κουράζονται τα μάτια του αναβάτη. Επίσης, με το πάτημα ενός κουμπιού ο αναβάτης μπορεί να αλλάξει χειροκίνητα τη φωτεινότητα σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και τον τρόπο απεικόνισης των πληροφοριών έχοντας δυο επιλογές: sport και touring. Η οθόνη παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, έχοντας στροφόμετρο, ταχύμετρο, μερικό και ολικό χιλιομετρητή, ρολόι, τάση μπαταρίας αλλά και ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο. Μοναδικό παράπονο είναι η ευκρίνειά της, όταν πέφτει πάνω της ο ήλιος, πρόβλημα που παρουσιάζουν αρκετές οθόνες αυτού του είδους και ίσως μπορούσε να περιοριστεί με την τοποθέτησή της σε διαφορετική κλίση.
    Οι άνθρωποι της CF Moto θέλοντας να δώσουν έμφαση στον ταξιδιωτικό του χαρακτήρα, προίκισαν το 400GT με όχι μία, αλλά δυο θύρες usb, καθώς και παροχή 12v, που δίνουν ρεύμα σε όλες τις συσκευές σου. Οι φωτιζόμενοι διακόπτες δίνουν μια ξεχωριστή νότα, όταν ο ήλιος δύσει και ολοκληρώνουν τα στοιχεία εξοπλισμού της μοτοσυκλέτας.   
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ