LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Έτσι θα είναι το CFMOTO 800NK 2023, όπως όλα δείχνουν.

Έτσι θα είναι το CFMOTO 800NK 2023, όπως όλα δείχνουν.

Έτσι θα είναι το CFMOTO 800NK 2023, όπως όλα δείχνουν.

Έτσι θα είναι το CFMOTO 800NK 2023, όπως όλα δείχνουν.

Έτσι θα είναι το CFMOTO 800NK 2023, όπως όλα δείχνουν.

Έτσι θα είναι το CFMOTO 800NK 2023, όπως όλα δείχνουν.

Έτσι θα είναι το CFMOTO 800NK 2023, όπως όλα δείχνουν.

Έτσι θα είναι το CFMOTO 800NK 2023, όπως όλα δείχνουν.

  • Έτσι θα είναι το CFMOTO 800NK 2023, όπως όλα δείχνουν.
  • Έτσι θα είναι το CFMOTO 800NK 2023, όπως όλα δείχνουν.
  • Έτσι θα είναι το CFMOTO 800NK 2023, όπως όλα δείχνουν.
  • Έτσι θα είναι το CFMOTO 800NK 2023, όπως όλα δείχνουν.

CFMOTO 800NK 2023 - Τα σχέδια του μοντέλου παραγωγής

Διαβάστηκε από 82.612 αναγνώστες (14/10/2022)

Με βάρος κάτω από 200 κιλά και καμιά 90αριά άλογα ισχύος, το CFMOTO 800NK ετοιμάζεται να σκάσει σαν βόμβα στην μεσαία κατηγορία.

mototriti Team

Κυκλοφόρησαν τα σχέδια του CFMOTO 800NK 2023

Δεν είναι μυστικό ότι η CFMOTO ετοιμάζει μια νέα, μεσαίου-μεγάλου κυβισμού naked μοτοσυκλέτα, όπως αποκάλυψαν άλλωστε οι φωτογραφίες του NK-C22 Concept που κυκλοφόρησαν πριν λίγο καιρό. Τώρα, το φως της δημοσιότητας είδαν τα σχέδια του 800NK, πιθανότατα σε μορφή παραγωγής, αφού το επίπεδο λεπτομέρειας που εμφανίζουν είναι εντυπωσιακό.
 


Έτσι θα είναι το CFMOTO 800NK 2023, όπως όλα δείχνουν.

Έτσι θα είναι το CFMOTO 800NK 2023, όπως όλα δείχνουν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πάνω από 90 άλογα από τον δικύλινδρο κινητήρα των 790 κ.εκ.

Το νέο CFMOTO 800NK 2023 θα χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα των 790 κ.εκ., που έχουμε δει και στο 800ΜΤ. Παιδί της συνεργασίας της CFMOTO με την KTM, ο δικύλινδρος κινητήρας αποδίδει 95 ίππους στο 800MT και αυτή η τιμή ισχύος αναμένεται να μην αλλάξει σημαντικά στο 800NK. To μοντέλο αναμένεται ωστόσο σημαντικά ελαφρύτερο από το 800MT, με πληροφορίες να κάνουν λόγο για βάρος κάτω των 200 κιλών. Αυτόματα, δηλαδή, το μοντέλο ανταγωνίζεται το κραταιό Yamaha MT-07, αλλά και το νέο και ακυκλοφόρητο ακόμα, Honda Hornet 750.
 

Σπορ περιφερειακά, οθόνη TFT, υπερυψωμένη εξάτμιση

Το ανεστραμμένο πιρούνι στο εμπρός σύστημα, είναι ευδιάκριτο, ενώ πίσω χρησιμοποιείται «συμβατικό» ψαλίδι με δύο μπράτσα, αντί για το μονόμπρατσο του Concept. Στα φρένα διακρίνουμε την χρήση δύο δίσκων εμπρός με ακτινικές δαγκάνες, ενώ τα εξαρτήματα των συστημάτων θα παρέχονται κατά πάσα πιθανότητα, από την J.Juan. Το τελικό της εξάτμισης ακολουθεί την οδό της υπερυψωμένης τοποθέτησης από την δεξιά πλευρά. Στον εξοπλισμό του μοντέλου θα περιλαμβάνεται φυσικά, και οθόνη TFT, όπως προστάζουν οι καιροί. Με αυτά και με εκείνα, δηλαδή, δεν αποκλείεται να δούμε το νέο CFMOTO 800NK στην EICMA, που πλησιάζει και κατόπιν, στις αγορές,
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

MICHELIN
AUTOAGORA