LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Αυτό είναι το νέο CFMOTO 450SR

Αυτό είναι το νέο CFMOTO 450SR

CFMOTO 450SR: Παρουσιάστηκε επίσημα

Διαβάστηκε από 16.108 αναγνώστες (13/4/2022)

H CFMOTO είχε ήδη supersport μοτοσυκλέτες στην γκάμα της, όμως με το υπέροχο SR C21 Concept, που μας επέδειξε στην EICMA, δεν έκρυψε τις προθέσεις της για διεύρυνση στην γκάμα.

mototriti Team

Μια νέα μεσαία supersport μοτοσυκλέτα με δικύλινδρο κινητήρα 450 κυβικών

Σύμφωνα με τις πλοηροφορίες που μας έρχονται από διεθνή μέσα, η CFMOTO παρουσίασε επίσημα την νέα 450SR. Ας δούμε πιο λεπτομερώς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δικύλινδρος κινητήρας 450 κυβικών στα 50 άλογα!

Να και κάτι διαφορετικό, θα πούμε εμείς! Με τις μικρομεσαίες μοτοσυκλέτες που φτάνουν (και) στην Ευρώπη, να μην ξεπερνούν συνήθως τους 47 ίππους ώστε να είναι κατάλληλες για οδήγηση με A2 δίπλωμα, η CFMOTO 450SR κάνει την διαφορά, αγγίζοντας του 50 ίππους. Η ροπή του δικύλινδρου κινητήρα ανέρχεται στα 4 kgm, ενώ το μοτέρ έχει στροφαλοφόρο άξονα γωνίας 270 μοιρών, ώστε να μιμείται σε τρόπο απόδοσης και ήχο, τους V2. Για την ιστορία, η διάταξη αυτή χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο, από πολλούς κατασκευαστές πλέον.

Σχεδίαση σαν το SR C21 Concept, αλλά… χωρίς το μονόμπρατσο

Το μονόμπρατσο ψαλίδι μπορεί να είναι μια εντυπωσιακή επιλογή ανάρτησης για τις supersport μοτοσυκλέτες, όμως είναι μια ακριβή λύση  που απαιτεί προσεκτική σχεδίαση. Για αυτό, δεν εκπλήσσει η επιλογή της CFMOTO να εξοπλίσει την 450SR με συμβατικό ψαλίδι. Ωστόσο, η σχεδίαση της μοτοσυκλέτας παραμένει αρκετά πιστή στο θεαματικό concept, που είχε κερδίσει τα βλέμματα και την προσοχή του κοινού, στην EICMA του 2021. Η χρήση ανεστραμμένου πιρουνιού εμπρός, αλλά και φρένων της Brembo, σε συνδυασμό με τα αεροδυναμικά πτερύγια που διακρίνονται, «ανοίγουν την όρεξη» στους φίλους της κατηγορίας.

Συνέχεια του άρθρου >>>
MICHELIN
AUTOAGORA