• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Daytona R310

     

    Τιμή: 3.695 ευρώ
    Πρόκειται για την πιο προσιτή μοτοσυκλέτα 300 κυβικών της αγοράς και μάλιστα με υπερπλήρη εξοπλισμό που κλείνει στόματα. Έχουμε να κάνουμε με ένα άκρως αγριεμένο και φουτουριστικό δίτροχο, που θυμίζει concept και όχι μοτοσυκλέτα παραγωγής. Ποιοτικά το εντυπωσιακό Daytona βρίσκεται σε απόλυτα ικανοποιητικό επίπεδο κάτι που έχει ιδιαίτερη αξία αν αναλογιστούμε την πολύ προσιτή τιμή του. Το χαμηλό ύψος της σέλας στα 807 χιλιοστά από το έδαφος και το σωστό εργονομικό τρίγωνο φέρνει σε ξεκούραστες γωνίες γόνατα και αγκώνες. Το αφρώδες της σέλας, μάλλον έπεσε θύμα του design, αφού είναι σχετικά λεπτό, βέβαια για να έρθει η κούραση θα πρέπει ο αναβάτης να βγει από τα αστικά σύνορα και να εξερευνήσει νέους τόπους. Σε αντίστοιχο ύφος κινείται και η σέλα του συνεπιβάτη, η οποία είναι μικρή σε μέγεθος και λεπτή. Πλούσιος ο εξοπλισμός με ρυθμιζόμενες μανέτες, φωτιζόμενους διακόπτες, θύρα USB κρυμμένη πίσω από το αριστερό πλαστικό του φαίρινγκ για τροφοδοσία συσκευών και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, κάτι που συναντάμε σε δίκυκλα πολλαπλάσιας τιμής. Καθώς δεν υπάρχει παραδοσιακό κλειδί, η τάπα του ρεζερβουάρ και η σέλα, ανοίγουν πατώντας το αντίστοιχο κουμπί. Τα όργανά του αποτελούνται από μια ψηφιακή οθόνη, που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Η καρδιά του Daytona R310 είναι ένας μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας 312 κυβικών εκατοστών με 4βάλβιδη κεφαλή. Αποδίδει 35,4 ζωηρούς ίππους στις 9.500σ.α.λ. και 3 κιλά ροπής στις 7.500σ.α.λ. με την τροφοδοσία του να γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Delphi. Το ατσάλινο πλαίσιο συνδυάζεται με κομμάτια από χυτό αλουμίνιο, ενώ από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένο και το ψαλίδι με στόχο το χαμηλό συνολικό βάρος. Αποστολή εξετελέσθη επιτυχώς, αφού η ζυγαριά σταματά στα 159 κιλά. Στον τομέα των αναρτήσεων το όμορφο ανεστραμμένο πιρούνι των 37 χιλιοστών δίνει διαδρομή 110 χιλιοστά στον εμπρός τροχό και συνεργάζεται με μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω. Στο φρενάρισμα αναλαμβάνουν δράση ένας δίσκος 260 χιλιοστών εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και ένας 200 χιλιοστών πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα. Το ABS δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τον υπερπλήρη εξοπλισμό.

    BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ