• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θα είναι αυτή η τελική μορφή του Benelli TRK800;

Benelli TRK800: Δοκιμάζεται στο δρόμο!

 

Εντοπίστηκε από κατάσκοπους η νέα Adventure μοτοσυκλέτα της Benelli, να δοκιμάζεται στο δρόμο. Δείτε περισσότερα…

Γενικότερα, είναι πλέον κοινώς αποδεκτό ότι το Benelli TRK800 είναι θέμα χρόνου να παρουσιαστεί. Η μοτοσυκλέτα βρίσκεται ήδη στα τελικά στάδια της ανάπτυξης της και ήδη δοκιμάζεται στο δρόμο, όπως αποκαλύπτουν εικόνες των Ιταλών συναδέλφων μας από το Motociclismo.
 
Οι κατάσκοποι στήθηκαν, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, έξω από το εργοστάσιο της Benelli στο Pesaro, όπου και τελικά κατάφεραν να απαθανατίσουν την μοτοσυκλέτα στο δρόμο. Προσέξτε την μορφή του μεσαίου on-off, το οποίο μάλιστα (από όσο αναφέρει το ιταλικό μέσο) θα κατασκευάζεται στην Ιταλία εξολοκλήρου.
 
Ο κινητήρας των 754 κ.εκ. που φαίνεται εύκολα, είναι φυσικά δικύλινδρος σε σειρά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δεν έχουν επιβεβαιωθεί ακόμα. H αναμενόμενη ισχύς του τοποθετείται στην περιοχή των 80 ίππων. Η μοτοσυκλέτα «χτίζεται» πάνω σε ένα πλαίσιο trellis, με συμβατικού τύπου ψαλίδι πίσω και ένα ιδιαίτερα παχύ USD πιρούνι εμπρός. Το μοντέλο της δοκιμής μάλιστα, είναι εξοπλισμένο με ακτινωτούς τροχούς, αμορτισέρ που πιθανότατα είναι Ohlins και φρένα Brembo, που αν φτάσουν στο τελικό μοντέλο θα σημάνουν υψηλό επίπεδο εξοπλισμού ή απλούστερα, μια «upscale» έκδοση.
 
Η μοτοσυκλέτα φορά έντονο καμουφλάζ, προφανώς σε μια προσπάθεια να μην αποκαλυφθούν καίριες λεπτομέρειες του σχεδιασμού της. Διακρίνονται εύκολα, ωστόσο, το μούτρο με το «ρύγχος», η αναγραφή του ονόματος Benelli στο πλευρικό πλαστικό κάλυμμα και ένα προστατευτικό πλαστικό στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ. Το μούτρο της μοτοσυκλέτας φαίνεται μικρού μεγέθους, ενώ η οθόνη ενδείξεων ως όργανο είναι προφανέστατη και αναμένεται να είναι τύπου TFT.
 
Στο κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας, το μεγάλο σύστημα εξάτμισης φαίνεται να φέρει έναν κεντρικό καταλύτη, στην περιοχή των μαρσπιέ, ενώ το τελικό βρίσκεται στην δεξιά πλευρά. Προφανώς, ένα μεγάλο σύστημα εξάτμισης είναι απαραίτητο για να περάσει η μοτοσυκλέτα τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Για περισσότερες πληροφορίες, είμαστε ακόμα σε στάση αναμονής. Σε κάθε περίπτωση όμως, το μοντέλο θα είναι πολύ ενδιαφέρον.