Benelli TRK 702 / TRK 702 X 2025 Facelift : Θερμαινόμενα γκριπ, νέα ζελατίνα και ανανεωμένη εργονομία

Η Benelli ανανεώνει για το 2025 τα TRK 702 και TRK 702 X, διατηρώντας το μηχανικό υπόβαθρο ανέπαφο, αλλά βελτιώνοντας τον εξοπλισμό και την εργονομία.

Η Benelli ανανεώνει για το 2025 τα TRK 702 και TRK 702 X, διατηρώντας το μηχανικό υπόβαθρο ανέπαφο, αλλά βελτιώνοντας τον εξοπλισμό και την εργονομία.

Στοχευμένο facelift με επίκεντρο την άνεση και τη λειτουργικότητα
Θερμαινόμενη σέλα, γκριπ, μεγαλύτερη ζελατίνα και ανανεωμένη θέση συνεπιβάτη
Το TRK 702 X αποκτά εργοστασιακά κάγκελα
Χωρίς τεχνολογικές αλλαγές, με διάφορες χρωματικές επιλογές ανάλογα την έκδοση

BENELLI: Νέες τιμές για TRK702 και TRK702X!

Στοχευμένο facelift με επίκεντρο την άνεση και τη λειτουργικότητα

Η Benelli ανανεώνει για το 2025 τα TRK 702 και TRK 702 X, διατηρώντας το μηχανικό υπόβαθρο ανέπαφο, αλλά βελτιώνοντας τον εξοπλισμό και την εργονομία. Ο δικύλινδρος κινητήρας των 698 κ.εκ. παραμένει όπως τον γνωρίζουμε, με την εφαρμογή του Euro 5+ να μην επιφέρει καμία αλλαγή στις επιδόσεις ή στη ροπή. Η φιλοσοφία του facelift επικεντρώνεται σε πιο ουσιαστικές λεπτομέρειες, για να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση σε ταξίδια και καθημερινή χρήση, χωρίς να αλλάξει τον χαρακτήρα των μοντέλων.
 

Θερμαινόμενη σέλα, γκριπ, μεγαλύτερη ζελατίνα και ανανεωμένη θέση συνεπιβάτη

Ανάμεσα στις σημαντικότερες προσθήκες του 2025 είναι τα θερμαινόμενα γκριπ δύο σταδίων και η θερμαινόμενη σέλα αναβάτη, τα οποία πλέον περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό. Η ζελατίνα είναι ψηλότερη και ευρύτερη, προσφέροντας αυξημένη προστασία από τον αέρα, ιδανική για μεγάλες αποστάσεις. Η σέλα του συνεπιβάτη έχει επανασχεδιαστεί με νέο σχήμα και επένδυση, ενώ η πίσω σχάρα έχει κοντύνει και χαμηλώσει, βελτιώνοντας τη σταθερότητα με top case και προσφέροντας περισσότερο χώρο για τον συνεπιβάτη.
 

Το TRK 702 X αποκτά εργοστασιακά κάγκελα

Στο TRK 702 X, τα κάγκελα προστασίας κινητήρα και πλαισίου ενσωματώνονται πλέον στον βασικό εξοπλισμό και όχι ως έξτρα αξεσουάρ, ενισχύοντας την off-road εικόνα του. Οι υπόλοιπες προδιαγραφές παραμένουν ίδιες: Ρεζερβουάρ, ύψος σέλας, ελαστικά και η διαθέσιμη έκδοση στις 35kW για δίπλωμα A2. Σύμφωνα με την Benelli, οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του μοντέλου από το λανσάρισμα το τρίτο τρίμηνο του 2023 κινούνται σε περίπου 1.000 μονάδες μηνιαίως, επίδοση που χαρακτηρίζεται ικανοποιητική από την εταιρεία.
 

Χωρίς τεχνολογικές αλλαγές, με διάφορες χρωματικές επιλογές ανάλογα την έκδοση

Η οθόνη TFT 5 ιντσών παραμένει ίδια με δυνατότητα Bluetooth και Wi-Fi, ενώ διατηρούνται και οι θύρες USB-A και USB-C. Το σύστημα επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέσει το smartphone του και να προβάλλει πλοήγηση, ειδοποιήσεις και κλήσεις απευθείας στο ταμπλό. Για το 2025, η Benelli δεν προχωρά σε αλλαγές στον τομέα της τεχνολογίας διασύνδεσης, εστιάζοντας κυρίως στις εργονομικές βελτιώσεις. Η TRK 702 X θα διατίθεται σε τέσσερα χρώματα: Forest Green, Anthracite Grey, Dune Sea και Gres White, ενώ η TRK 702 θα κυκλοφορήσει σε Forest Green, Anthracite Grey και Pearl White. Η διαφοροποίηση στις χρωματικές επιλογές ενισχύει τον ξεχωριστό χαρακτήρα κάθε έκδοσης, με το 702 X να διατηρεί τον πιο περιπετειώδη και σκληροτράχηλο προσανατολισμό του.
 

Yamaha
PROION