• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Benda LF-01: Το κινεζικό «αντί-Diavel» είναι εδώ

 

Είναι… μακρύ, τετρακύλινδρο και από κάθε άποψη εντυπωσιακό: Αυτό είναι το Benda LF-01 και είναι το νέο cruiser της εταιρείας, που είχαμε δει σε μορφή teaser πριν αρκετό καιρό. Δείτε.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

H φετινή έκθεση CIMA, δίκαια χαρακτηρίστηκε «η EICMA της Κίνας», αφού πολλοί κατασκευαστές μοτοσυκλετών έδειξαν ότι έχουν ανέβει επίπεδο, παίζοντας πλέον σε ευρωπαϊκά χωράφια και αποτάσσοντας για τα καλά την «φθηνή» εντύπωση που κυκλοφορεί τα τελευταία χρόνια. Μία από τις πιο εντυπωσιακές μοτοσυκλέτες  της έκθεσης είναι η Benda LF-01 που βλέπετε εδώ, η οποία έχει… άγριες cruiser διαθέσεις.
 
Ας αρχίσουμε από την εμφάνιση: Είναι ξεκάθαρο, ότι το Benda ακολουθεί μια έντονη cruiser ταυτότητα, όντας… μακρυνάρι με πολύ χορταστικές διαστάσεις και ένα πραγματικά ΚΤΗΝΩΔΕΣ πίσω λάστιχο, διαστάσεων 310/35-18! Οπωσδήποτε, σε αυτές τις διαστάσεις η οδηγική συμπεριφορά που αποκομίζεται από ένα τέτοιο ελαστικό περνά σε δεύτερη μοίρα, αφού το τεράστιο αυτό πλάτος εξυπηρετεί κυρίως την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Κατά τα άλλα, θα λέγαμε ότι η σχεδιαστική ομάδα της Benda έκανε μια καλή δουλειά, χωρίς να «ξεπατικώνει» κανένα μοντέλο της κατηγορίας, αλλά να υιοθετεί μια δική του σχεδίαση, ιδιαίτερα μοντέρνα και χωρίς ακρότητες. Πολύ ωραία πινελιά, η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, στην δεξιά πλευρά του μοντέλου.
 
Μηχανολογικά, η μοτοσυκλέτα κινείται από έναν τετρακύλινδρο, ο οποίος έχει κυβισμό 680 κ.εκ.. Το μοτέρ έχει αρκετά κοινά με τον κινητήρα των Honda CB650, αλλά έχει λίγο μεγαλύτερη διαδρομή, από την οποία και προκύπτει ο παραπάνω κυβισμός. Η ισχύς του ανακοινώνεται στους 96,6 ίππους και εντύπωση προκαλεί, το σύστημα εισαγωγής που έχει χρησιμοποιηθεί: Το εμπρός φωτιστικό σώμα, είναι ταυτόχρονα και η… εισαγωγή, αφού το φως-προτζέκτορας καταλαμβάνει ένα μικρό σημείο μόνο του σχήματος, στο κέντρο. Όλο το υπόλοιπο, είναι εισαγωγή!
 
Το LF-01 χρησιμοποιεί ένα… τεράστιο αλουμινένιο πλαίσιο και αλουμινένιο ψαλίδι, ενώ μπροστά ένα ανεστραμμένο πιρούνι αναλαμβάνει τον ρόλο ανάρτησης. Για τα φρένα, γίνεται γνωστό ότι οι δαγκάνες του μοντέλου θα προέρχονται από την Nissin και τα εμπρός φρένα είναι ακτινικού τύπου, με δύο δίσκους. Το βάρος του, ανακοινώνεται στα 212 κιλά, μια τιμή πολύ λογική για το μέγεθος και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας που βλέπουμε…
 
Προς το παρόν, δεν έχουν γίνει περισσότερα γνωστά για το μοντέλο: Ούτε πότε θα γίνει διαθέσιμο, ούτε αν θα φτάσει κάπως στην Ευρώπη και στην χώρα μας. Ένα όμως είναι το σίγουρο: Αυτή η μοτοσυκλέτα… δεν είναι «κινεζική», με την υποτιμητική έννοια: Το επιπεδο έχει ανέβει κατακόρυφα και θα δούμε πάρα πολλά στο μέλλον, από τους κατασκευαστές της χώρας.