• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως, για την πραγματικότητα της μοτοσυκλέτας στην αστική χρήση.

Βέλγιο: Ναι, η μοτοσυκλέτα λύνει το κυκλοφοριακό

 

Στα… αυτονόητα κατέληξε για άλλη μια φορά η ομοσπονδία αυτοκινήτων και δικύκλων Βελγίου, σε συζήτηση για πιθανές λύσεις στο μποτιλιάρισμα. Δείτε περισσότερα…

Η θεωρία των «σταδίων της αλήθειας» λέει ότι στην αρχή την αλήθεια την περιγελάς, μετά την πολεμάς και στο τέλος την αποδέχεσαι. Ας ελπίσουμε ότι, για την μοτοσυκλέτα τουλάχιστον, βρισκόμαστε στο τρίτο στάδιο από τους «εξουσιάζοντες» τον πλανήτη τούτο, καθώς ένα φως ελπίδας άναψε στην Ομοσπονδία Αυτοκινήτου-Δικύκλου στο Βέλγιο.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με δηλώσεις της ομοσπονδίας στην εφημερίδα Brussels Times, οι μοτοσυκλέτες είναι μια «βιώσιμη λύση για την αποσυμφόρηση των Βελγικών δρόμων και γίνεται έκκληση για ευρύτερη προώθηση  της χρήσης μοτοσυκλετών και scooters στο Βέλγιο, για καθημερινές μετακινήσεις και όχι μόνο για αναψυχή». Τι μας λέτε τώρα!

Τα ξέραμε, ευχαριστούμε.

Μάλιστα, η ομοσπονδία υποστηρίζει απροκάλυπτα την γνωστή σε όλους διήθηση, λέγοντας ότι οι μοτοσυκλετιστές «μπορούν να αποφεύγουν τα μποτιλιαρίσματα κινούμενοι ανάμεσα στα αυτοκίνητα, αρκεί η ταχύτητά τους να μην ξεπερνά τα 50 χιλιόμετρα την ώρα και η διαφορά μεταξύ των ίδιων και των αυτοκινήτων τα 20 χλμ/ώρα». ΟΚ, και αυτό είναι ένα βήμα ακόμα. Επιπλέον, η ομοσπονδία ερωτήματα για ενίσχυση κινήτρων υπέρ της χρήσης δικύκλων, όπως ειδικές θέσεις στάθμευσης και καθιέρωση χώρων αποθήκευσης κρανών.

Η ομοσπονδία δήλωσε επί του θέματος: «Οι μοτοσυκλέτες και τα scooter συχνά παραμελούνται από τις αρχές και τις ομάδες ενδιαφέροντος, όταν σκεφτόμαστε εναλλακτικές για το αυτοκίνητο. Προτιμούν να γίνεται λόγος για δημόσια μέσα μεταφοράς και ποδήλατα, αλλά για μεγαλύτερες αποστάσεις τα ποδήλατα δεν είναι βιώσιμα και οι δημόσιες μεταφορές δεν φτάνουν σε όλα τα σημεία. Οι μοτοσυκλέτες έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορούν να παρκάρουν παντού χωρίς να ενοχλούν και εκπέμπουν λιγότερους ρύπους από τα αυτοκίνητα».

Επιτέλους, θα λέγαμε εμείς, που μια γενική αλήθεια για την πραγματικότητα των πόλεων αναγνωρίζεται. Μένει μόνο να δούμε, αν το τοπίο θα αλλάξει στο μέλλον ή θα επικρατήσει το προσφιλές «τα ίδια Παντελάκη μου»… Το ρεπορτάζ κλείνει με την εξής πληροφορία: Οι Βρυξέλλες είναι η Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα με το περισσότερο μποτιλιάρισμα στην Ευρώπη, μαζί με το Λονδίνο και ξεπερνώντας το Παρίσι. Μια διαδρομή διαμέσου της πόλης μπορεί να καθυστερήσει έως και 37% κατά μέσο όρο! Μάλιστα.
 

 

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ