• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ιδού η νέα BMW R18

Ιδού η νέα BMW R18

Ιδού η νέα BMW R18

Ιδού η νέα BMW R18

Ιδού η νέα BMW R18

Ιδού η νέα BMW R18

BMW R18: Παρουσιάστηκε επίσημα

 

Αποκαλύφθηκε και επίσημα το BMW R18, η νέα cruiser μοτοσυκλέτα της BMW που φέρει τον μεγαλύτερο σε κυβισμό Boxer της ιστορίας της μάρκας. Δείτε περισσότερα.

BMW: F 900 R από 9.240 & F900 XR από 11.950 ευρώ

Το νέο BMW R18 είναι γεγονός. Η BMW, πιστή στο πρόγραμμα που είχε εκδώσει για την παρουσίαση της μοτοσυκλέτας, αποκάλυψε την δική της πρόταση στις cruiser μοτοσυκλέτες. Κεντρική φιλοσοφία του μοντέλου η απλότητα και o boxer χαρακτήρας στο επίκεντρο, με αναφορές στο πάλαι ποτέ R5.
 
Με τον ίδιο τον boxer κινητήρα της R18 έχουμε συστηθεί εδώ και σχεδόν έναν χρόνο. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο σε κυβισμό boxer που έχει βγει ποτέ από το Βαυαρικό εργοστάσιο, στα 1.802 κ.εκ. με απόδοση 91 ίππων στις 4.750 στροφές και πάνω από 15,3 kgm ροπής διαθέσιμα στο εύρος στροφών 2.000 έως 4.000. Ο κινητήρας τοποθετείται σε ένα διπλό πλαίσιο από ατσάλι, το οποίο είναι επίσης ένα ιστορικό στοιχείο της μάρκας .
 
Στις αναρτήσεις, χρησιμοποιείται ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 49 χιλιοστών εμπρός και ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ πίσω, με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου. Η BMW δεν τοποθέτησε εσκεμμένα συστήματα ηλεκτρονικής ρύθμισης της ανάρτησης, προκειμένου να διατηρήσει όσο περισσότερο γίνεται τον αυθεντικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Οι διαδρομές της ανάρτησης εμπρός και πίσω ανέρχονται σε 120 και 90 χιλιοστά αντίστοιχα. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται δύο δίσκοι εμπρός και ένας πίσω, με τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ οι τροχοί είναι ακτινωτοί συμβάλλοντας στην κλασική εμφάνιση της R18.
 
Στα ηλεκτρονικά συστήματα, ο αναβάτης έχει στην διάθεση του 3 riding modes με ονομασίες Rain, Roll και Rock (που προφανώς αναφέρονται σε τουριστική και σπορ απόδοση), ενώ υπάρχει και σύστημα Traction Control αλλά και ρύθμισης φρένου κινητήρα. Παράλληλα, η R18 εξοπλίζεται με σύστημα όπισθεν αλλά και υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφορικό δρόμο.
 
Το στυλ της μοτοσυκλέτας είναι πουριστικό, σαφέστατα κλασικό και λιτό και αναφέρεται άμεσα στην R5. H σχεδίαση της R18 φυσικά φροντίζει να την καταστήσει «φιλική» ως προς τις μετατροπές, προδιαθέτοντας την να επιτελέσει και ρόλο βάσης για customizing.
 
Οι πρώτες BMW R18 θα γίνουν αρχικά διαθέσιμες ως «first edition», με αποκλειστικά χρώματα και χρωμιώσεις για την περίσταση. Ο υποψήφιος αναβάτης της R18 θα έχει στην διάθεση του πολλές επιλογές εξτρά αξεσουάρ και εξοπλισμού, σε συνεργασία με τον παγκοσμίου φήμης customizer, Roland Sands, ενώ σε στρατηγικές συνεργασίες με αμερικανικά ονόματα, στα αξεσουάρ συμπεριλαμβάνονται σέλες από την Mustang Seat και συστήματα εξάτμισης Vance & Hines.
 
Λεπτομέρειες για την διάθεση της BMW R18 στην χώρα μας αναμένονται.

 
  • Σταμάτης

    Του λειπουν τελικά εκείνες οι λεπτομέρειες απο το σχέδιο προπαραγωγής που το έκαναν τόσο διαφορετικό και ιδιαίτερο.

      2