• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

BMW R18: Η πρώτη dragster custom είναι γεγονός

 

Στα χέρια ενός από τους μεγαλύτερους customizers μοτοσυκλετών παγκοσμίως, η ολοκαίνουργια BMW R18 πήρε μια άλλη μορφή και είναι έτοιμη να «χτυπήσει» τα drag strips! Απολαύστε.

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

BMW: F 900 R από 9.240 & F900 XR από 11.950 ευρώ

Η BMW R18 είναι η μεγαλύτερη σε κυβισμό boxer μοτοσυκλέτα στην ιστορία της BMW, με μία ολόκληρη… εποποιία teasers και προωθητικών δράσεων παγκοσμίως που δημιούργησαν το απαραίτητο hype. Λίγο καιρό μετά την επίσημη αποκάλυψη της, ήταν σειρά του τεράστιου Roland Sands και της παρέας του, να «ζωγραφίσουν» πάνω στο νέο μοντέλο.
 
Ο Sands ήξερε, από την πρώτη στιγμή που είδε το νέο R18, ότι ήθελε να το μετατρέψει σε dragster, μια δουλειά που θα είχε και προσωπική νότα για τον ίδιο, μιας και ο πατέρας του ήταν αγωνιζόμενος στην κατηγορία. Αρχικά, η ομάδα του Sands απαλλάχθηκε από την πίσω ανάρτηση και κατασκεύασε μια νέα hardtail ουρά, θυμίζοντας τις παλιότερες dragster κατασκευές και χαρίζοντας ακόμα περισσότερη ακαμψία στο σύνολο. Μία ολοκαίνουργια σέλα με ειδικό σχήμα, για την υποστήριξη του αναβάτη στις επιταχύνσεις, δημιουργήθηκε από τους Saddlemen και τα μαρσπιέ μετακινήθηκαν προς τα πίσω, σχεδόν στον άξονα του τροχού.  
 
Η μπροστινή ανάρτηση, με την μορφή USD πιρουνιού, προέρχεται από το R nineT, ενώ τα φρένα αποτελούν… δωρεά μιας S1000RR. Οι τροχοί προέρχονται από την RSD και αποτελούν μέρος του καταλόγου εξτρά του ίδιου του R18, ενώ φυσικά το τιμόνι πήρε δρόμο και αντικαταστάθηκε από κλιπ-ον. Αλλάχθηκαν επίσης τα όργανα, τα γκριπ και οι μανέτες, η τάπα του ρεζερβουάρ και των δοχείων υγρών φρένων του συμπλέκτη, με τμήματα της RSD ειδικά σχεδιασμένα για την BMW.
 
Κάτω από τον κολοσσιαίο boxer των 1.800 κυβικών, τοποθετήθηκε μια αλουμινένια καρίνα που φιλοξενεί τα ηλεκτρολογικά της μοτοσυκλέτας, ενώ ο κινητήρας φέρει αρκετές αλλαγές. Συγκεκριμένα, αποκτά… σύστημα νίτρου από την Nitrous Express, νέα εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι και αλουμινένιες απολήξεις τελικών και νέα εμβλήματα στον κινητήρα. Η όλη δουλειά είναι, φυσικά για «Roland Sands creation», λαχταριστή…   
 

 
  • Νίκος

    Θα μπορούσες να την πεις χοντροκομένη και άσχημη. Και μόλις πας για αποκατάσταση βλάβης στην αντιπροσωπεία ,καταλαβαίνεις τι λαμακία έχεις κάνει!