Σε αντίθεση με πολλά άλλα superbikes, το BMW S1000RR δεν έχει winglets και η εταιρεία εξηγεί γιατί.

BMW: Να γιατί το S1000RR δεν έχει πτερύγια

Αρκετά «μυστικά» για την νέα BMW S1000RR αποκάλυψε ο Claudio de Martino της BMW, ενώ δεν δίστασε να ρίξει τα δηλητηριώδη βέλη του στην Ducati…

To BMW S1000RR έκανε άλμα εξέλιξης για το 2019, αφού ανανεώθηκε ριζικά με ολοκαίνουργιο πλαίσιο, σχεδίαση, μοτέρ και εξοπλισμό. Ωστόσο, αυτό που λείπει από το S1000RR είναι τα πολύ μοδάτα «φτεράκια» ή πτερύγια, που όλο και περισσότερα superbikes έχουν. Γιατί συμβαίνει αυτό; Την απάντηση έδωσε ο Claudio de Marino της εταιρείας, ο οποίος υποστήριξε ότι απλά, θεωρεί τα winglets μη χρήσιμα ακόμα.

Συγκεκριμένα, ο de Marino είπε: «Έχουμε σκεφτεί να τα χρησιμοποιήσουμε. Έχουμε αεροδυναμικές σήραγγες και κάναμε πολλές δοκιμές. Το πρόβλημα είναι ότι για να έχει ένα αξιοποιήσιμο αποτέλεσμα στην μοτοσυκλέτα, ένα πτερύγιο πρέπει να έχει επιφάνεια όσο ένα φύλλο χαρτί Α4. Και αυτό είναι ένας σημαντικός περιορισμός στον σχεδιασμό. Στην Ducati V4R δεν είναι τόσο «άκυρα» στην μοτοσυκλέτα γιατί είναι σαν αγωνιστική, πολύ φαρδιά, δεν θα έλεγα όμως ότι μου αρέσουν».

Ο de Marino απάντησε και σε ένα άλλο ερώτημα-φωτιά: Γιατί η BMW δεν εξόπλισε την S1000RR με δαγκάνες Brembo, όπως οι περισσότεροι ανταγωνιστές; «Το να έχεις πολλούς προμηθευτές για ένα εξάρτημα σημαίνει ότι υπάρχει ένας κάποιος ανταγωνισμός μεταξύ τους που μας φέρνει πλεονεκτήματα από όλες τις απόψεις, όπως για παράδειγμα να είναι δυνατόν να αναπτύξουν προϊόντα απευθείας στις προδιαγραφές μας. Αυτό ακριβώς κάναμε στο RR με τα φρένα και τις αναρτήσεις και εξασφαλίσαμε κέρδη στην απόδοση για τους πελάτες μας»