Η πρώτη μας οδηγική επαφή με τα BMW F900XR και F900R στην Ισπανία.

Η πρώτη μας οδηγική επαφή με τα BMW F900XR και F900R στην Ισπανία.

Η πρώτη μας οδηγική επαφή με τα BMW F900XR και F900R στην Ισπανία.

Η πρώτη μας οδηγική επαφή με τα BMW F900XR και F900R στην Ισπανία.

Η πρώτη μας οδηγική επαφή με τα BMW F900XR και F900R στην Ισπανία.

Η πρώτη μας οδηγική επαφή με τα BMW F900XR και F900R στην Ισπανία.

Η πρώτη μας οδηγική επαφή με τα BMW F900XR και F900R στην Ισπανία.

Η πρώτη μας οδηγική επαφή με τα BMW F900XR και F900R στην Ισπανία.

Η πρώτη μας οδηγική επαφή με τα BMW F900XR και F900R στην Ισπανία.

Η πρώτη μας οδηγική επαφή με τα BMW F900XR και F900R στην Ισπανία.

Η πρώτη μας οδηγική επαφή με τα BMW F900XR και F900R στην Ισπανία.

BMW F900XR - F900R: Τα οδηγούμε στην Ισπανία

Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη… Η ανανέωση της ναυαρχίδας του Γερμανικού σπορ τουρισμού για το 2020, συνοδεύεται από μια κίνηση ματ. Την πρώτη παρουσίαση του μικρότερου αδελφού του στη μεσαία κατηγορία και την ανανέωση του μεσαίου γυμνού roadster της εταιρίας.

Ο ανταγωνισμός είναι αμείλικτος και οι περισσότεροι κατασκευαστές χρησιμοποιούν όλη τους την τεχνογνωσία, ώστε να προφέρουν στους αναβάτες ολοένα και καλύτερες μοτοσικλέτες σε κάθε κατηγορία. Η Γερμανική εταιρία δεν εφησυχάζεται και για το 2020 ανανέωσε το μεσαίο roadster της σειράς F και το τετρακύλινδρο τουριστικό όπλο της στα 1000, XR. Το μεγάλο νέο όμως είναι ο ερχομός ενός μικρότερου XR στα μεσαία- 900-κυβικά, που καλύπτει το κενό για όσους ψάχνουν μια μοτοσικλέτας περιπέτειας με περισσότερο ασφάλτινο χαρακτήρα και μέχρι πρότινος απουσίαζε από την γκάμα της BMW. Η Γερμανική εταιρία έχει θέσει εμπάργκο μέχρι της 2 Μαρτίου και δεν επιτρέπεται να σας μεταφέρω περισσότερες λεπτομέρειες για το μεγάλο XR,  έτσι θα ασχοληθούμε αποκλειστικά με τα δύο νέα 900άρια
 
BMW F 900 R και F 900 XR
 
Αποτέλεσμα φυσικής εξέλιξης ή ανάγκη για δημιουργία; Όποιος και αν είναι ο λόγος, το θέμα είναι ότι η BMW κατασκεύασε  ένα XRτώμενο μέλος στη μεσαία κατηγορία με σκοπό να πρωταγωνιστεί και όχι να απλώς να γεμίσει τη γκάμα της. Λίγο ο ανταγωνισμός στην μεγάλη κατηγορία, λίγο οι επερχόμενοι κανονισμοί Euro 5, έχουν σπρώξει τον κυβισμό της μεσαίας κατηγορίας πάνω από τα 750 κυβικά. Έτσι διανύουμε την εποχή όπου μοτοσικλέτα 800-900 κυβικών χαρακτηρίζεται ως μεσαία. Η αλήθεια είναι ότι ένα μεσαίο σπορ μοντέλο περιπέτειας έλειπε από την γκάμα της BMW την ώρα μάλιστα που οι περισσότεροι κατασκευαστές προσφέρουν πιο προσγειωμένες λύσεις για όσους δεν θέλουν να καταφύγουν στα θηρία των 150+ ίππων. Σε αυτή την κατηγορία μετράει περισσότερο η πολυχρηστικότητα να συνδυάζεται με πιο γήινες επιδόσεις και περισσότερη ευκολία.



Το F 900 XR θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί εκτός από ένα μικρότερο XR και ως ένα F 850 GS με περισσότερες δυνατότητες δρόμου, αφού μοιράζεται αρκετά στοιχεία με αυτό, εξ ου και η ύπαρξη του γράμματος F στην ονομασία του.  Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και το F 900 R με ότι διαφοροποιήσεις υπάρχουν, να εκπορεύονται από την roadster κατηγορία στην οποία ανήκει.

Ένας γνήσιος γόνος της οικογένειας XR δεν θα μπορούσε παρά να έχει δυναμική προσέγγιση στο θέμα σχεδιασμού. Ο διπλός εμπρός προβολέας LED είναι άμεσα αναγνωρίσιμος, αφού ακολουθεί το ίδιο αισθητικό μονοπάτι με αυτό του μεγαλυτέρου XR, όπως και η πλαστική προέκταση στην περιοχή της μάσκας. Τα γεμάτα γωνίες πλαστικά και η στενή ουρά  υπογραμμίζουν την σπορ καταγωγή του.  Στο ίδιο μήκος κύματος και το R, με την αδαμιαία περιβολή να αφήνει ακάλυπτα τμήματα προς τέρψη των οφθαλμών και το μπροστινό προβολέα με τη διπλή δέσμη DRL να κλέβει την παράσταση. Η ποιότητα κατασκευής ακολουθεί τα αυστηρά Γερμανικά πρότυπα εκτός από μια παραφωνία στο πλαϊνό μέρος του πλαισίου. Στη θέση όπου τοποθετούνται τα προστατευτικά μανιτάρια υπάρχουν σιδερένιες προεξοχές που δείχνουν παράταιρες και οι οποίες θα μπορούσαν κάλλιστα να είχαν αντικατασταθεί από μαύρες τάπες για περισσότερη ομοιομορφία.



 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ