H BMW 9cento concept

H BMW 9cento concept

H BMW 9cento concept

H BMW 9cento concept

H BMW 9cento concept

BMW 9cento concept

Ένα φουτουριστικό concept της BMW στο πνεύμα των σύγχρονων adventure sports και all-round μοτοσυκλετών με αρκετές νέες ιδέες. Πως σας φαίνεται;

Κατά την διάρκεια της φετινής Concorso dΆEleganza Villa dΆEste, η BMW παρουσίασε το concept 9cento, που βλέπετε στις φωτογραφίες. Πρόκειται για μία μοτοσυκλέτα στο πνεύμα των adventure sports ή street adventure, όπως αλλιώς είναι γνωστές, με φουτουριστική σχεδίαση που προτείνει μια διαφορετική φιλοσοφία για την κατηγορία.

Σύμφωνα με τον Edgar Heinrich, επικεφαλής σχεδιασμού της BMW, «δεν χρειάζεται πάντα να είσαι μεγαλύτερος, πιο εντυπωσιακός και πιο λαμπερός στην σημερινή εποχή, καθώς αυτό το concept εστιάζει στην επίτευξη αίσθησης ισορροπίας». Ο Heinrich συνεχίζει λέγοντας: «Δημιουργήσαμε μια μοτοσυκλέτα με αξιόπιστες sport touring δυνατότητες και πάνω από όλα διασκεδαστική οδήγηση. Το 9cento είναι η εκδοχή μας στο μοντέρνο all-rounder μεσαίου κυβισμού»

Τo 9cento ακολουθεί λεπτή και σπορ σχεδιαστική γραμμή , εστιάζοντας στην σπορ εμφάνιση που χαρακτηρίζεται από την μπροστινή «συγκέντρωση μαζών». Στην κατασκευή του πλαισίου έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά CFRP –προσέξτε τα δύο πλαϊνα φύλλα του fairing-που μειώνουν το βάρος της μοτοσυκλέτας αλλά και συνδέουν την εμπρός κατασκευή με το υποπλαίσιο αλουμινίου.

Οι αναρτήσεις της μοτοσυκλέτας φέρουν μεγάλες διαδρομές και είναι εστιασμένες στην χρήση τουρισμού και την άνεση, ενώ η εργονομία της θέσης οδήγησης προσφέρει σπορ αίσθηση χωρίς να θυσιάζει την άνεση του αναβάτη στις μεγάλες αποστάσεις. Ο κινητήρας που χρησιμοποιεί η μοτοσυκλέτα είναι ο νέος δικύλινδρος, που έχει τοποθετηθεί στις F750 και F850 GS, ο οποίος υποψιαζόμαστε ότι έχει δεχθεί έναν ελαρύ υπερκυβισμό για να φτάσει τα 900 κυβικά για την συγκεκριμένη εφαρμογή (από το 9cento)…

Η νέα ιδέα που το 9cento φέρει είναι το μαγνητικό σύστημα συγκράτησης των βαλιτσών, στο πίσω μέρος. Η μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε με μία ειδικά σχεδιασμένη για αυτή, διπλή βαλίτσα, η οποία μπορεί να αφαιρείται και να τοποθετείται εύκολα και γρήγορα κατά βούληση, στηριζόμενη σε έναν ισχυρό ηλεκτρομαγνήτη. Με αυτό τον τρόπο τονίζεται ο διττός χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας, ενώ η εμφάνισή της δεν επηρεάζεται από τις λειτουργικές απαιτήσεις της.

Προς το παρόν, δεν έχουμε κάποια π[ληροφορία, αν η μοτοσυκλέτα θα βγει και σε έκδοση παραγωγής. Είναι όμως κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον, που σίγουρα θα φούντωνε εκ νέου τον συναγωνισμό, σε μία hot κατηγορία για αυτή την εποχή. Εσάς, πως σας φαίνεται;