Aprilia SX 125: Fun γκαζιές για τους αναβάτες της Α2 κατηγορίας
- Μονοκύλινδρη «σφεντόνα» με 15 ίππους.
- Γραφικά εμπνευσμένα από τους 54 παγκόσμιους τίτλους.
- Βρίσκεται στο όριο της Α2 κατηγορίας με LCD οθόνη.
- Σύστημα ABS με λειτουργία anti roll-over.
Μονοκύλινδρη «σφεντόνα» με 15 ίππους
Σε μια κατηγορία που αναστατώνει τις νεανικές ηλικίες, η σπιρτόζικη Aprilia SX 125, χτυπάει σε ρυθμούς Super motard. Εξοπλισμένη με έναν υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο, τετράχρονο, τετραβάλβιδο κινητήρα με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους των 124,2κ.εκ αποδίδοντας 15 ίπποι στις 10.000σ.α.λ και επιτυγχάνοντας ροπή τα 11,2Nm στις 8.000 στροφές ανά λεπτό. Η ηλεκτρονική τροφοδοσία γίνεται μέσω της ECU Electronics Magnetti Marelli MIUG4 των 32 χιλιοστών, μεταφέροντας στον αναβάτη γραμμικότητα επιτάχυνσης, σε κάθε άνοιγμα της γκαζιέρας, μιας και πλέον η εμφάνιση της ισχύς να γίνεται αντιληπτή από τις χαμηλές κιόλας στροφές. Πατώντας την αριστερή μανέτα η οποία φέρει μηχανική ντίζα, η επιλογή σχέσης του 6-τάχυτου κιβωτίου γίνεται με ευκολία και η αποσύμπλεξη παιχνίδι. Με όλα τα παραπάνω στοιχεία που προκύπτουν από το σύνολο της SX 125, η ανακοινώσιμη μέση κατανάλωση είναι στα 2,6λ/100χλμ με το ρεζερβουάρ των 7 λίτρων να αγγίζει τα 275 χιλιόμετρα αυτονομίας με ένα γέμισμα.
Γραφικά εμπνευσμένα από τους 54 παγκόσμιους τίτλους
Η Aprilia τηρώντας ευλαβικά τα σπορ γονίδια της, από την απόδοση του μηχανικού συνόλου μέχρι τα έντονα γραφικά, παρουσιάζει τρείς ξεχωριστούς χρωματισμούς, υποδηλώνοντας το μοντέλο και τους 54 παγκόσμιους τίτλους που έχει πάρει. Η χρωματική επιλογή μπορεί να γίνει ανάμεσα στο μπλε-μαύρο, άσπρο-μωβ και κόκκινο-μαύρο. Το εμπρός γαμψό φτερό, μας παραπέμπει σε πιο εντουρίσια μοντέλα, όμως όλη η υπόλοιπη μοτοσικλέτα δείχνει ξεκάθαρα ότι πρόκειται για ένα γνήσιο μικρό fun motard. Το ατσάλινο περιμετρικό δύο δοκών πλαίσιο, συναντιέται με ένα σωληνωτό υποπλαίσιο στρόγγυλης διατομής, για να μεταφέρουν με ασφάλεια το υπόλοιπο σύνολο της μοτοσικλέτας. Καθώς, το μπροστινό μασκάκι αγκαλιάζει τον εξάγωνο προβολέα αλογόνου, τα πλαϊνά πλαστικά αναγράφουν την Aprilia SX με σχέδιο που ταξιδεύει σε αγωνιστικά μοντέλα. Ο χαρακτήρας της είναι «έντονων διαθέσεων», αποδεικνύοντάς το μέσω της περίτεχνης μοναδικής σχεδίασης της εξάτμισης. Η τοποθέτηση του σώματος μας βρίσκεται πάνω στη μοτοσικλέτα, επιτρέποντάς μας σε καλύτερο χειρισμό αυτής και να νοιώθουμε την αίγλη μεγαλύτερων μοτοσικλετών (ως προς το ύψος) πατώντας στο έδαφος οριακά για χαμηλά αναστήματα, καθώς η απόσταση που χωρίζει τη σέλα από το οδόστρωμα, είναι στα 880 χιλιοστά. Το βάρος δε των 134 κιλών με πλήρες υγρά, τη καθιστά εύκολη στη διαχείριση των στατικών μανουβρών.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Βρίσκεται στο όριο της Α2 κατηγορίας με LCD οθόνη
Η SX 125 σου τραβάει τα βλέμμα ευχάριστα, μιας έχει τοποθετηθεί μία ευδιάκριτη LCD οθόνη χωρίς να κουράζει ως προς την ανάγνωση της. Τα μαύρα γραφικά της θα απεικονίσουν όλες τις βασικές ενδείξεις, όπως είναι του ταχυμέτρου, λυχνία ρεζέρβας, τάση μπαταρίας, ολικού και δύο μερικών χιλιομετρητών, ρολόι, θερμοκρασίας και της μέγιστης τελικής ταχύτητας. Οι θύρες USB πλέον έχουν αρχίσει και τοποθετούνται σε πολλά δίκυκλα, η SX δεν έχει, αλλά υπάρχει αρκετός χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα, δίνοντας τη δυνατότητα να τοποθετηθεί ως προαιρετικός εξοπλισμός. Οι αποστάσεις που θα διανύσουμε θα γίνουν με άνεση, μιας και το αφρώδες υλικό της σέλας είναι πλούσιο σε πυκνότητα και μαλακό ως αίσθηση. Εν` τω μεταξύ, οι λαβές που δημιουργούνται μέσω του τιμονιού μεταβλητής διατομής, σου δίνουν τον μέγιστο δυνατό καλό έλεγχο σε συνεχόμενες εναλλαγές των κλίσεων. Πρέπει να προσθέσουμε ότι αυτή η οδηγική ευχαρίστηση προσφέρεται με δίπλωμα κατηγορίας Α1 και φτάνει στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο της κατηγορίας Α2.
Σύστημα ABS με λειτουργία anti roll-over
Δικαίως χαρακτηρίζεται η Aprilia SX 125, ως μια πολυτάλαντη μικρή Super Motard μιας και η δυνατότητα να κινηθεί σε εκτός δρόμου διαδρομές με ήπιους χωματόδρομους, θα της φανεί παιχνίδι λόγω ύψους και των 17 ιντσών ακτινωτών τροχών, αλλά με τον «περιορισμό» των ελαστικών δρόμου με διαστάσεις των 100/80 μπροστά και 130/70. Οι αναρτήσεις θα βοηθήσουν να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο που θα βρεθεί μπροστά της, να φιλτράρουν κάθε κακοτεχνία της ελληνικής ασφάλτου και να εισέλθουν με πλαγιολίσθηση στα στριφτερά κομμάτια. Αυτές αποτελούνται από ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών μπροστά, διαδρομής 240χλστ και πίσω ενός μονοσόκ αμορτισέρ με μοχλικό, διαδρομής 210 χιλιοστών. Φέροντας σύστημα αντι-μπλοκαρίσματος των τροχών ABS με λειτουργία anti roll-over (επιτρέπει την ελεγχόμενη ανύψωση του πίσω τροχού σε δυνατό φρενάρισμα) και δίσκους των 300 χιλιοστών μπροστά με διέμβολη δαγκάνα και 220 πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα.
Η τιμή της είναι στα 4.199 ευρώ.