Η είδηση θα περνούσε τα ψιλά, αν δε είχε δημιουργηθεί ντόρος με τα παράπονα που εξέφρασε ο Ισπανός πρωταθλητής κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος για το κράνος του.
Για την προστασία του κεφαλιού του, ο Lorenzo χρησιμοποιούσε εδώ και τρία χρόνια κράνη της κορεατικής HJC, έχοντας υπογράψει συμβόλαιο με option επέκτασης.
Ωστόσο στην διάρκεια της σεζόν που μας πέρασε, ο Lorenzo ή για να είμαστε πιο ακριβείς, το κράνος του Lorenzo, απασχόλησε δις τον κόσμο του MotoGP:
Στο Qatar, σύμφωνα πάντα με τον Ισπανό, μια τσιμούχα - σιρίτι από το κράνος χαλάρωσε και έφυγε από την θέση της, με αποτέλεσμα να του μπλοκάρει το οπτικό του πεδίο, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορεί να κρατήσει τον ρυθμό του γκρουπ που ηγείτο του αγώνα.
Στο Silverstone υπό βροχή, ο Lorenzo παραπονέθηκε για σοβαρό πρόβλημα θαμπώματος της ζελατίνας του κράνους, κάτι που ήταν βέβαια αναμενόμενο καθότι επέλεξε να μην χρησιμοποιήσει το επιρρίνιο, το οποίο βρήκε προβληματικό στην εφαρμογή του και μη αποτελεσματικό, αφού ακόμα και όταν το χρησιμοποιούσε, όπως δήλωσε η ζελατίνα θάμπωνε.
Με αυτά τα δεδομένα, δεν αποτέλεσε έκπληξη λοιπόν το ότι ο Lorenzo εγκατέλειψε την HJC για την Shark, υπογράφοντας με την γαλλική εταιρεία τριετές συμβόλαιο. Οι φήμες που ακουγόντουσαν βέβαια, έλεγαν ότι ούτε και η HJC επιθυμούσε κάτι τέτοιο και το βρίσκουμε επίσης λογικό, αφού αντί για διαφήμιση των προϊόντων της, ο Lorenzo κατέληξε να τους κάνει δυσφήμιση και μάλιστα μεγάλης έκτασης.