• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αντικειμενικός ή «κολλημένος» με την μάρκα;

 

Ακόμα και αν έχεις αρκετές γνώσεις γύρω από το θέμα, είσαι αντικειμενικός όταν μιλάς για μοτοσικλέτες ή επικεντρώνεσαι συνεχώς γύρω από την αγαπημένη σου εταιρία;

Κάθε φορά που γίνεται συζήτηση στην παρέα ή στον κοινωνικό σου κύκλο για μοτοσικλέτες, είσαι το κέντρο της προσοχής καθώς οι γνώσεις σου γύρω από το θέμα είναι πολλές και αδιαμφισβήτητες. Είσαι ο πρώτος που περιμένουν να ακούσουν την άποψή του και τα σχόλια του γύρω από μια καινούργια καινοτομία και εξέλιξη στο χώρο. Είσαι αυτός που όλοι ρωτάνε τι μοτοσικλέτα να αγοράσουν και αν έχουν επιλέξει τη σωστή κατηγορία. Αυτός που τρέχουν να ακούσουν την άποψή του για τα νέα μοντέλα.
 
Όμως τι συμβουλές δίνετε όταν σας ρωτάνε τι μοτοσικλέτα να αγοράσουν; Είστε πιστός σε μία συγκεκριμένη μάρκα και την προτείνετε με κλειστά μάτια; Έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη σε μία χώρα κατασκευής και πίνετε νερό στο όνομά της ή  είστε ανοιχτόμυαλοι και έχετε ποικιλία προτάσεων; Από την στιγμή που κάθε αγορά κοστίζει σε χρήματα, το σωστό είναι να υπάρχει αντικειμενική κρίση. Είναι όμως κάτι τέτοιο εφικτό; Εσείς όταν δίνετε  συμβουλές, ποιους κανόνες ακολουθείτε;
 
Πολλοί απλά έχουν μια ιδέα, συνήθως έμμονη με μια συγκεκριμένη εταιρία και λειτουργούν πάνω σε αυτή τη βάση. Σε κάθε ερώτηση για την καλύτερη μοτοσικλέτα για αγορά, η απάντηση έρχεται μέσα από τη γκάμα αυτής της εταιρίας και τα επιχειρήματα είναι πάνω κάτω παρόμοια, όπως πόσο αξιόπιστη είναι, ή πόσο προχωρημένη, ή πόσο καλό ιστορικό έχει, ή απλά πόσο καλό αντιπρόσωπο έχει.
 
Φυσικά κάθε εταιρία έχει ορισμένα θετικά χαρακτηριστικά, όμως αν παραβλέπουμε τα αρνητικά της οδηγούμαστε σε λανθασμένα συμπεράσματα και κατ επέκταση οι συμβουλές μας γίνονται μονοδιάστατες και μονότονες. Υπάρχει και η άλλη περίπτωση, αυτή της χώρας κατασκευής. Συνήθως αποτελεί ισχυρό κίνητρο ή λόγο αποτροπής μιας αγοράς. «Αν δεν είναι Ιαπωνικό, θα κλάψεις τα λεφτά σου», ή «Πάρε Ευρωπαϊκό να βρεις την υγειά σου, τα υπόλοιπα είναι κατσαρόλες» συνηθισμένες εκφράσεις όσων έχουν κολλήσει σε μια εταιρία.
 
Υπάρχουν και οι πιο σφαιρικοί, συνήθως οι πιο ενημερωμένοι που μπορούν να αναλύσουν την αγορά καλύτερα, να δουν μοντέλα από περισσότερους κατασκευαστές στην ίδια κατηγορία και να βρουν θετικά και αρνητικά, ή ακόμη και τους πιο προχωρημένους που μπορούν να ξεπεράσουν τις κατηγορίες και να προτείνουν μοντέλα που ταιριάζουν καλύτερα σε ανάγκες και ας μην έχουν τίποτε προφανώς κοινό μεταξύ τους.
 
Εσείς τι λέτε; Είστε προσηλωμένος σε μια εταιρία ή σε χώρα κατασκευής; Ή βλέπετε τα πράγματα πιο αντικειμενικά αναλύοντας πιο σφαιρικά την αγορά;



 
 
 

 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ