Αναλυτικότερα, η Honda προχώρησε σε μικρής έκτασης αλλαγές, οι οποίες, ωστόσο, αφορούν διαφορετικούς τομείς των δύο scooter της. Αποτέλεσμα είναι η βελτίωση να διέπει τα δύο PCX στο σύνολό τους.
Ο πρώτος τομέας είναι αυτός της αισθητικής. Και οι δύο εκδόσεις του PCX διαθέτουν ανανεωμένο κοστούμι, το οποίο τα καθιστά ελάχιστα πιο επιθετικά στο σχεδιασμό τους. Επιπλέον, όλα τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον τύπου LED. Παράλληλα με την αισθητική, βελτιώθηκε και η πρακτικότητα, καθώς τα PCX απέκτησαν αλάρμ, ρολόι στον πίνακα οργάνων και παροχή ρεύματος 12V. Τέλος, το ντουλαπάκι στην ποδιά αύξησε την χωρητικότητά του, ενώ η σέλα διαθέτει αμορτισέρ που την κρατά ανοιχτή.
Στον τομέα της άνεσης, από την άλλη, είχαμε μια μικρή, αλλά ουσιαστική αλλαγή. Η μικρή στήριξη της μέσης του αναβάτη (η οποία προκαλούσε προβλήματα στην άνεση του συνεπιβάτη) αφαιρέθηκε.
Τέλος, ανανέωση στο PCX, η οποία δεν αφορά και στην οικονομία δε θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί. Αν πιστεύατε πως ο γνωστός για την οικονομία του eSP κινητήρας δε μπορεί να μειώσει περαιτέρω τις τριβές, κάνατε λάθος. Οι μηχανικοί της Honda πέτυχαν ακόμη λιγότερες τριβές και ο κινητήρας έγινε πιο οικονομικός. Σε συνδυασμό, μάλιστα, με το αυξημένης χωρητικότητας ρεζερβουάρ (μεγάλωσε κατά 2,1 λίτρα και έχει πια χωρητικότητα 8 λίτρων), τα δύο PCX έχουν αυτονομία 375 και 350 χλμ. αντίστοιχα.
Τέλος, το σύστημα Idle Stop είναι σε θέση να «διαβάζει» την τάση της μπαταρίας και να σβήνει αυτόματα, όταν διαπιστώνει ότι αυτή είναι μειωμένη.
Τα δύο ανανεωμένα PCX, στα 125 και 150 κ.εκ., θα ξεκινήσουν να διατίθενται την άνοιξη του 2014, στα εξής χρώματα: λευκό, μαύρο, κόκκινο, γκρι, ασημί και καφέ.
BMW R 1300 RT: Grand Touring με προδιαγραφές μέλλοντος
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Μπαλακλάβα full face AGVpro Coolmax
Ελαστικά Pirelli Angel Scooter 100/80-16 & 120/80-16
Voge RR25: Νέα μικρομεσαία supersport με κινητήρα 494 κ.εκ. και 55 ίππους
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr