• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Από αυτό το σάντουιτς του τελευταίου γύρου βγήκε κερδισμένος ο Petrucci.

Οι άνθρωποι της Ducati έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν.

Αγώνας απο τα παλιά

 

Μάχες σώμα με σώμα και παρθενική νίκη Petrucci. Διαβάστε πώς τα κατάφερε...

Η μόνη περίπτωση ο Marquez να είχε προβλήματα στο Mugello θα ήταν να περάσουν μπροστά τα Ducati, εκμεταλλευόμενα τον μηχανισμό εκκίνησης του Dall`Igna, ούτως ώστε να του δημιουργήσουν προβλήματα υπερθέρμανσης στο εμπρός ελαστικό.
Στην συγκεκριμένη πίστα το κέρδος από την χρήση του μηχανισμού θα ήταν μεγάλο, δεδομένου ότι η Κ1 είναι μακρύτερα της γραμμής εκκίνησης από οποιαδήποτε άλλη πίστα.
Αυτός ήταν και ο λόγος που η ομάδα του Marquez σχεδίασε προσεκτικά την δεύτερη έξοδο του Marquez στο Q2 του Σαββάτου, ούτως ώστε να ξεκινήσει από την πρώτη γραμμή και να μπορέσει να μειώσει την διαφορά έως την πρώτη στροφή.

Η εκκίνηση και η επιλεχθείσα στρατηγική του αγώνα ήταν οι σημαντικότεροι παράγοντες διαμόρφωσης του τελικού αποτελέσματος.
Από τις δοκιμές κατέστη σαφές από την Michelin ότι η σύνθεση των ελαστικών ήταν τέτοια που η μεσαία και η σκληρή γόμα, αναλόγως την μοτοσυκλέτα, θα άντεχαν καθΆ όλη την διάρκεια του αγώνα σε ρυθμό επίθεσης. Συνεπώς, δεν προέκυπτε πρόβλημα στρατηγικής «φύλαξης» των γομών (με την προϋπόθεση βεβαίως της ορθής επιλογής).
Ωστόσο, το όριο που προέκυψε ήταν αυτό της κατανάλωσης καυσίμου, συνεπώς η χρήση προγραμμάτων περιορισμού κατανάλωσης ήταν αναπόφευκτη, που εν μέρει επηρεάζει την τελική απόδοση (και επίδοση).
 
Η εκκίνηση απέδειξε του λόγου το αληθές και στην Κ1 όλα τα Ducati έκαναν … διαδήλωση.
Ο Marquez κρατήθηκε για λίγο στην πρώτη θέση έως ότου αναλάβουν τα Ducati στο τέλος του πρώτου γύρου…
Έως το τέλος του αγώνα υπήρξαν εξαιρετικές μάχες μεταξύ Petrucci, Marquez, Dovi και τον απίστευτο Rins…

Στο μεταξύ:
• 19 γύρους προ του τέλους ο Rossi βρίσκει τον πίσω τροχό του Mir και μένουν ουραγοί.
• Στον επόμενο γύρο πέφτει ο Morbidelli και ακολουθεί ο εκπληκτικός έως εκείνη την στιγμή Bagnaia.
• Στην συνέχεια πέφτει ο Valentino, χάνοντας το μπροστινό.
• Τελευταίος εκ των … πεσόντων ο Jack Miller, ο οποίος όντας στην προηγούμενη τετράδα, οδηγώντας εξαιρετικά, πατά το kerb και το χάνει στην Κ5, 8 γύρους προ του τέλους.

Και…
Στους τελευταίους γύρους είδαμε αγώνα βγαλμένο απΆ τα παλιά. Μάχη σώμα με σώμα μεταξύ Petrucci, Marquez, Dovizioso και Rins με τελικό νικητή έναν εκπληκτικό Petrucci, που κυριολεκτικώς τα έκανε όλα…
Ο Rabat δεν ξεκίνησε ποτέ από μηχανική βλάβη και ο Syahrin απεσύρθη.
Θα επανέλθουμε.

Aποτελέσματα αγώνα:
  1. Danilo Petrucci ITA Mission Winnow Ducati (GP19) 41m 33.794s
  2. Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 41m 33.837s
  3. Andrea Dovizioso ITA Mission Winnow Ducati (GP19) 41m 34.132s
  4. Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR) 41m 34.329s
  5. Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) 41m 40.329s
  6. Maverick Viñales ESP Monster Yamaha (YZR-M1) 41m 41.275s
  7. Michele Pirro ITA Mission Winnow Ducati (GP19) 41m 47.082s
  8. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 41m 47.731s
  9. Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory (RC16) 41m 50.327s
  10. Fabio Quartararo FRA Petronas Yamaha SRT (YZR-M1) 41m 51.788s
  11. Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 41m 54.317s
  12. Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 41m 54.338s
  13. Jorge Lorenzo ESP Repsol Honda (RC213V) 41m 54.607s
  14. Karel Abraham CZE Reale Avintia Ducati (GP18) 42m 1.092s
  15. Andrea Iannone ITA Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 42m 1.845s
  16. Miguel Oliveira POR Red Bull KTM Tech3 (RC16) 42m 3.895s
  17. Johann Zarco FRA Red Bull KTM Factory (RC16) 42m 15.651s 
Δεν τερμάτισαν
Jack Miller
 AUS Pramac Ducati (GP19)
Francesco Bagnaia ITA Pramac Ducati (GP18)
Hafizh Syahrin MAL Red Bull KTM Tech3 (RC16)
Valentino Rossi ITA Monster Yamaha (YZR-M1)
Franco Morbidelli ITA Petronas Yamaha SRT (YZR-M1)
Tito Rabat ESP Reale Avintia Ducati (GP18)

 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ