Μην το πείτε streetfighter. Φυσικά και δεν είναι muscle bike. Ο τίτλος roadster είναι προσβολή. Εδώ μιλάμε για μια απόλυτη Superbike, δίχως ρούχα. Όπως την γέννησε η φύση. Έρχεται με εξοπλισμό εκ των κορυφαίων, αν όχι τον κορυφαίο, Superbike περιφερειακά, υπέρ-εξελιγμένα ηλεκτρονικά, και με ένα κινητήρα που δεν έχει προηγούμενο. Δεν είναι μόνο οι 175 ίπποι, ούτε και τα 12,3 κιλά ροπής, είναι ο ανεπανάληπτα άμεσος τρόπος που ξερνάει τη δύναμη του, λες και έχει μηδενικές εσωτερικές τριβές, εμπνέοντας τρόμο και σεβασμό από την πρώτη κιόλας επαφή. Αν τσεκάρατε “υπερβολή”, “πίστα”, “design” και “γύμνια” στις επιλογές σας, η τεχνητή νοημοσύνη του date site της Aprilia επέλεξε ήδη για εσάς την επόμενη ονειρική σας σχέση. Αντέχετε τόση αδρεναλίνη;
|
Κινητήρας |
V4 65ο, 4T, Υ/Ψ, 16β |
|
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1077 |
|
|
81x52,3 |
|
|
Συμπίεση |
Δ.Α. |
|
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
175/11.000 |
|
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
12,3/9.000 |
|
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός 48 χλστ. Magneti Marelli, 4 σώματα, διπλές πεταλούδες, ride by wire, τρεις χάρτες ανάφλεξης (Track, Sport, Race) |
|
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ, ρεζέρβας (λίτρα) |
18.5 / 4 |
|
|
Βάρος (κιλά) |
184 άδειο |
|
|
Πλαίσιο |
|
|
|
Τύπος |
Δυο δοκών αλουμινίου, με πρεσαριστά και χυτά τμήματα. |
|
|
Αναρτήσεις |
|
|
|
Εμπρός |
USD Sachs One by One, 43χλστ ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ & σταμπιλιζατέρ Sachs (Aνάποδο πιρούνι Öhlins με επίστρωση TIN, σταμπιλιζατέρ Öhlins). |
|
|
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
|
|
Πίσω |
Αμορτισέρ Sachs με μοχλικό, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ (μονό αμορτισέρ Öhlins με εξωτερικό δοχείο, πλήρως ρυθμιζόμενο σε: προφόρτιση, μεταξόνιο, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς. Σύστημα APS.) |
|
|
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
|
|
Φρένα |
|
|
|
Εμπρός |
2Δ Brembo, 320 χλστ., ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M432 , μεταλλικά σωληνάκια, ακτινική τρόμπα, ρυθμιζόμενο ABS Bosch 9MP |
|
|
Πίσω |
Δ Brembo, 220 χλστ., μεταλλικό σωληνάκι, ρυθμιζόμενο ABS Bosch 9MP |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
|
Εμπρός |
Pirelli Diablo Diablo Rosso 120/70-17 (Pirelli Supercorsa 120/70-17) |
|
|
Πίσω |
Pirelli Diablo Rosso 190/55-17(Pirelli Supercorsa 200/55-17) |
|
|
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.065 |
|
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.445 |
|
|
Πλάτος (χλστ.) |
800 |
|
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
825 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
|
|
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
|
|
Στροφόμετρο |
Υ |
|
|
Immobiliser |
Y |
|
|
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Y |
|
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
|
|
Δείκτης
βενζίνης |
Y |
|
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
|
|
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
|
|
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
|
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
|
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
|
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
|
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
|
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Ν |
|
|
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |



Super naked με τα καλύτερα φρένα
SYM PE3 Hybrid: Η υβριδική πρόταση με range extender για αυτονομία 325 χλμ
Φθηνός εξοπλισμός από internet: έξυπνη κίνηση ή ρώσικη ρουλέτα;
SWM Bumblebee Concept: Το πιο αλλόκοτο δίτροχο της EICMA 2025
Moto Morini Corsaro Sport: Έτοιμη για λανσάρισμα η νέα μεσαία sport - Διαθέσιμη μέσα στο 2026
Test SIDI Nucleus GTX: Ελαφρύ & καθημερινό με προστασία D30 στον αστράγαλο
Τακάκια: Γιατί βλέπεις μεγάλες διαφορές στην τιμή και τι αλλάζει στα υλικά
Χιλιάδες οδηγοί χωρίς δίπλωμα – Κρύβουν τις πινακίδες από τις κάμερες
Χάρτινο δίπλωμα και εξωτερικό - Τι ισχύει σήμερα
Ελαστικά Dunlop Trailmax Raid 90/90-21 & 150/70-18
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.