Πρώτη μέρα του αγώνα σήμερα και η αλήθεια είναι ότι έχω πολύ άγχος. Εκατόν τριάντα χλμ συνολικά μόνο αμμόλοφοι και λίγες πίστες με μαλακή άμμο. Με δύο μέρες προπόνηση στους αμμόλοφους η αυριανή μέρα φαντάζει δύσκολη. Ώρα εκκίνησης για τις μηχανές στην κατηγορία pro 8.50, μετά τα αυτοκίνητα που θα ξεκινήσουν νωρίτερα. Θα ξεκινήσουμε 10 -10 μηχανές μαζί αφού δεν υπάρχει ακόμα κατάταξη που να καθορίζει την σειρά εκκίνησης. Η κατηγορία pro θα κάνει δύο κύκλους με μικρή διαφορά στην διαδρομή. Αν είναι πολύ κουραστικά για μένα θα σταματήσω στον ένα γύρο και θα συνεχίσω από αύριο στην κατηγορία amateur.
Τα πρώτα 7χλμ είναι πραγματικά πολύ δύσκολα, όπως έχουμε μάθει από την ενημέρωση. Από την εκκίνηση και μέχρι το CP1 η διαδρομή είναι σε μαλακούς αμμόλοφους. Προσέχω να μην κολλήσω αν και πολλές φορές συμβαίνει κι αυτό.. Κάνει πολύ ζέστη κι αυτό κάνει τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα. Φτάνω στο CP1 αφού έχω ήδη περάσει από ένα μυστικό CP στη διαδρομή. Είναι πολύ σημαντικό να μην χάσεις τα μυστικά σημεία ελέγχου γιατί για καθένα χρεώνεσαι με 4 ώρες ποινής ενώ για κάθε χαμένο προκαθορισμένο σημείο ελέγχου της διαδρομής μόνο με 2 ώρες.
Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην πλοήγηση τόσο στο roadbook όσο και στην πυξίδα του GPS μιας και στους αμμόλοφους δεν υπάρχει διαδρομή, μόνο ροδιές αν και αυτές χάνονται αφού η άμμος είναι πολύ μαλακή. Από το CP1 στο CP2 και μετά στο CP3 Η διαδρομή είναι σε αμμόλοφους και αμμώδεις πίστες. Η πλοήγηση γίνεται πιο εύκολη και φτάνω χωρίς να έχω χάσει κανένα κρυφό σημείο ελέγχου. Φτάνω στο CP3 αρκετά κουρασμένη αλλά ξέρω ότι έχω ακόμα ένα CP και μετά ο τερματισμός.
Ξεκινάω μαζί με τον Edward από την Αυστραλία της ομάδας μου (MACAD/RNS). Είναι και για τους δυο μας η πρώτη φορά που οδηγούμε στους αμμόλοφους κι έτσι από ένα λάθος βρισκόμαστε έκτος διαδρομής κολλημένοι στην άμμο. Η κούραση δουλεύει αρνητικά κι έτσι το κάθε μέτρο φαίνεται χλμ. Κι εκεί που πιστεύω ότι δεν θα βγω ποτέ από εκεί μέσα, περνάει ένας καμηλιέρης με δύο καμήλες. Σκέφτομαι να τον σταματήσω, χρειάζομαι την μία για μένα και την άλλη για το μηχανάκι μου. Οι δυνάμεις μου με αφήνουν. Ο Ed έχει κολλήσει πολλές φορές κι αυτός μου λέει να συνεχίσουμε. Του προτείνω να επιστρέψουμε στο προηγούμενο CP που είναι αρκετά κοντά μας. Κανείς δεν έχει περάσει τόση ώρα από το σημείο που είμαστε κι έτσι επιβεβαιώνεται το λάθος μας.
Φτάνοντας στο CP όλα μοιάζουν ξεκάθαρα. Ξαναβρίσκουμε την διαδρομή κι έτσι αν και η οδήγηση είναι και πάλι στους μαλακούς αμμόλοφους, κινούμαστε με καλό ρυθμό και φτάνουμε στον τερματισμό χωρίς να έχουμε πάρει καμιά ποινή. Αποφασίζουμε και οι δυο μας να μην συνεχίσουμε για τον δεύτερο γύρο και κατευθυνόμαστε στο ξενοδοχείο. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεχίσω στην κατηγορία pro αφού έχοντας κάνει μόνο ένα γύρο θα χρεωθώ με ποινή.
Έτσι αλλάζω κατηγορία σε amateur, και θα προσπαθήσω να ολοκληρώσω τον αγώνα μου σε αυτή. Η πρώτη μέρα ήταν αρκετά δύσκολη για μένα αφού η εμπειρία μου στην οδήγηση στους αμμόλοφους είναι μηδαμινή. ”Many soft dunes, which can be like hell “ είπαν στην ενημέρωση κι έτσι ήταν. Θέλει ιδιαίτερη προσοχή στην πορεία που διαλέγεις ανάμεσα στους αμμόλοφους και σίγουρα πρέπει να κινείσαι διαρκώς με ροή για να αποφεύγονται οι στάσεις και τα κολλήματα.
Είμαι αρκετά ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα και τελικά η πλοήγηση με μοίρες και το διάβασμα του roadbook από κάτω προς τα πάνω, ανάποδα δηλαδή από ότι έχουμε συνηθίσει, δεν με προβλημάτισε ιδιαίτερα.
Αποτέλεσμα σημερινής μέρας 16η. Όχι και άσχημα για πρώτη μέρα.

EICMA 2025 - Kymco Micare 125: Με τροχούς 14 ιντσών , 8,8 ίππους και φρένα με CBS
Έχουν τελικά νόημα οι ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων;
Morbidelli T1002VX: Νέο 1000άρι με V κινητήρα 88,5 ίππων και αναρτήσεις KYB
Τσάντες Oxford Nomad: Πλήρως ευέλικτες και προσιτές επιλογές για φίλους του ADV
Harley-Davidson Athens: Εντυπωσιακό opening event για το νέο κατάστημα στην Αττική!
Ηλεκτρικά πατίνια: Έρχονται αυστηροί κανόνες και 19 ζώνες απαγόρευσης
Michelin City Grip 2: Η Νο1 επιλογή των κορυφαίων κατασκευαστών στα scooter
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.