• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εντυπωσιακή η δημιουργία της Lito. Με τη μεγάλη θεωρητική αυτονομία του λύνει ένα από τα βασικότερα προβλήματα των ηλεκτροκίνητων.

Η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σέλα αλλάζει σημαντικά την εργονομία της μοτοσικλέτας. Cruiser ή street; Η επιλογή δική σας.

Τεράστια οθόνη αφής 5,7 ιντσών ενσωματωμένη στο ψευδορεζερβουάρ του Sora.

Εντυπωσιακό και από αυτή την οπτική γωνία το ηλεκτρικό power cruiser της Lito.

Lito Sora: Εντυπωσιακό και ηλεκτρικό!

Μετά τα χρηστικά scooter, τα διασκεδαστικά enduro, τα γρήγορα sport και τα all-round street, τα ηλεκτρικά δίκυκλα απέκτησαν εκπρόσωπο και στην κατηγορία power cruiser χάρη στην καναδική Lito!

 
Η Β. Αμερική φαίνεται να ηγείται ξεκάθαρα στον τομέα των ηλεκτρικών δίκυκλων, αφού εκεί βρίσκονται οι κατασκευαστές με τα πιο εντυπωσιακά και προηγμένα πλήρως ηλεκτρικά δίκυκλα. Τα νέα έρχονται αυτή τη φορά, όχι από τις Ηνωμένες Πολιτείες που αποτελούν τον «συνήθη ύποπτο» αλλά από τον Καναδά και την Lito!

Η Lito που εδρεύει στο Quebec αναγνωρίστηκε επίσημα ως κατασκευαστής πριν από λίγο καιρό και το Sora (Ουρανός στα ιαπωνικά) αποτελεί μέχρι στιγμής το πρώτο και μοναδικό της μοντέλο. Η εταιρία βέβαια είναι γνωστή για τη δημιουργία της από το 2011 όταν κέρδισε βραβείο σχεδιασμού «Red Dot» με το Sora ως πρωτότυπο. Σε λίγο καιρό θα ξεκινήσει η πώληση του εντυπωσιακού power cruiser με τιμή κοντά στα 32.000 ευρώ.

Το Sora είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής στον κόσμο που φέρει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σε ύψος σέλα η οποία από το ελάχιστο στο μέγιστο ύψος της (750-850 χλστ.) μπορεί να αλλάξει δραματικά την εργονομία της θέσης οδήγησης και να «μετατρέψει» τη μοτοσικλέτα από cruiser σε street. Είναι επίσης η πρώτη μοτοσικλέτα που φέρει στον βασικό εξοπλισμό της μεγάλη οθόνη αφής 5,7 ιντσών που συγκεντρώνει όλες σχεδόν τις πληροφορίες για την κατάσταση της μοτοσικλέτας και δίνει παράλληλα τη δυνατότητα στον αναβάτη να επέμβει σε κάποιες παραμέτρους. 

Οι εντυπωσιακές προδιαγραφές του Sora δεν σταματούν εκεί αλλά συνεχίζονται και στα μηχανικά μέρη. Το πλαίσιο και το ψαλίδι είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 43 είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, όπως πλήρως ρυθμιζόμενο είναι και το πίσω αμορτισέρ της Elka. Προσοχή έχει δοθεί και στο σύστημα πέδησης με εμπρός δίσκους διαμέτρου 310 χλστ. και 4πίστονες δαγκάνες της Nissin ακτινικά τοποθετημένες, ενώ το βάρος έχει κρατηθεί στα λογικά 240 κιλά.

Η συστοιχία μπαταριών που φέρει, φορτίζεται πλήρως σε οκτώ ώρες και όταν τελειώσει η διαδικασία το Sora ενημερώνει τον αναβάτη του με email! Η αυτονομία που προσφέρουν μπορεί να αγγίζει τα 300 χλμ., ανάλογα με το οδηγικό στιλ του αναβάτη και τις ρυθμίσεις που έχει επιλέξει. Ο αναβάτης μπορεί μάλιστα να εισάγει την απόσταση στην οθόνη της μοτοσικλέτας και να την αφήσει να ρυθμίσει μόνη της την απόδοση ώστε να μη χρειαστεί φόρτιση κατά τη διάρκεια της διαδρομής! 

Πολύ καλά φαίνεται να τα καταφέρνει το Sora και στον τομέα των επιδόσεων. 
Αν και δεν μπορεί να συναγωνιστεί τα power cruiser, με μοτέρ εσωτερικής καύσης, η  μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα και για τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 4 δλ. χάρη στα 8,3 kgm ροπής που παράγει το υγρόψυκτο ηλεκτρικό μοτέρ (στο στρόφαλο). Όπως και να έχει το Sora κάνει τα ηλεκτρικά δίκυκλα ακόμη πιο ενδιαφέροντα.

 

ECO-moto-news - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ